ارسال پیامک انتخاباتی

بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات


از پیامک انتخاباتی استفاده کنید تا سریعتر به هدف برسید

روش‌های مختلفی وجود دارد که یک نامزد انتخاباتی می‌توانند از آنها برای معرفی و تبلیغ خود استفاده کند. از برگزاری سخنرانی و ساخت ویدئو و نصب بنر گرفته تا ایجاد صفحه‌ی تبلیغاتی و حضور در فضای مجازی. هر کدام از این روش‌ها مزایا و مشکلات خاص خود را دارند. یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی، ارسال پیامک انتخاباتی است. این روش مزایای زیادی دارد و شما می‌توانید به طرق مختلف از آنها بهره‌مند شوید.

اهدافِ ارسال پیامک انتخاباتی

از ارسال پیامک انتخاباتی می‌توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد. در درجه‌ی اول می‌توانید به کمک آن، حضورتان در انتخابات را به مردم اطلاع دهید. بعلاوه می‌توانید لیستی از اهداف انتخاباتی‌تان تهیه کنید و آنها را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده و در چند مرحله برای مخاطبین هدف ارسال کنید. شما می‌توانید به وسیله‌ی ارسال پیامک انتخاباتی، افراد را از برنامه‌هایی که بعد از پیروزی در انتخابات دارید مطلع کنید. می‌توانید در مورد اخبار ائتلاف و همکاری‌ها به رای دهندگان اطلاع رسانی کنید.

می‌توانید زمان و محل سخنرانی‌های انتخاباتی خود را از طریق پیامک اعلام کنید. یا گروه‌های تلگرامی یا صفحه‌ی اینستاگرام خود را به آنها معرفی کنید. همچنین می‌توانید مخصوص روز انتخابات نیز پیامک‌هایی بفرستید که جنبه‌ی یادآوری و اطلاع رسانی دارند، از ارسال کد انتخاباتی گرفته تا یادآوری زمان برگزاری انتخابات.

مزایای ارسال پیامک انتخاباتی

انتخاب پیامک انتخاباتی به عنوان روش تبلیغاتی بسیار موثر است. همینطور که آمارها نشان می‌دهد، به طور متوسط در انتخابات گذشته بیش از 200 میلیون اس.ام.اس تبلیغاتی توسط نامزدها فرستاده شده است. ارسال پیامک انتخاباتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که بعضی از آنها به شرح زیراند:

  1. امروزه دیگر تلفن همراه، جایگاه بسیار مهمی در زندگی افراد پیدا کرده است و بیشتر اعضای گروه هدفِ یک ستاد انتخاباتی، تلفن همراه دارند. از این رو از طریق ارسال پیامک انتخاباتی می‌توان گروه زیادی از رای دهندگان را مخاطب قرار داد.
  2. تاثیرگذاری پیامک‌های انتخاباتی زیاد است. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که نرخ باز شدن این پیام‌ها 98 درصد است و اگر متن مناسبی انتخابی کنید، رای دهندگان با علاقه‌ی بیشتری آنها را می‌خوانند.
  3. نوع تبلیغ پیامکی گسترده است و شما می‌توانید آن را برای افراد زیادی به صورت همزمان ارسال کنید.
  4. پیامک انتخاباتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی، بسیار ارزانتر است. بحث کنترل هزینه‌ها در یک ستاد انتخاباتی موضوع بسیار مهمی است و شما می‌توانید با استفاده از این روش انتخاباتی، به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.
  5. به کمک ارسال پیامک انتخاباتی می‌توانید اخبار مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم اطلاع دهید.

نکات مهم در ارسال پیامک انتخاباتی

برای آنکه پیامک‌های انتخاباتی شما بیشترین تاثیر را داشته باشد، باید نکاتی را در زمان ارسال آنها رعایت کنید. در درجه‌ی اول همیشه اسم خود را در پیامک بنویسید. گروه هدفتان را به درستی بشناسید. آیا گروه دریافت کننده، جوانترها هستند یا افراد مسن؟ جنسیت آنها چیست؟ از چه طبقه‌ای از جامعه هستند؟ با تعیین دقیق ویژگی‌های مخاطب هدف می‌توانید متن بهتری برای آنها انتخاب کنید.

زمان طلایی ارسال پیامک انتخاباتی را از یاد نبرید. بهترین زمان 10 صبح تا 8 شب است. خارج از این بازه‌ی زمانی، امکان دیده شدن پیامتان به شدت کاهش می‌یابد. فواصل ارسال پیام‌ها را به درستی تنظیم کنید. ارسال پیامک بیش از حد، ممکن است باعث ناراحتی دریافت کنندگان شود. متن‌های کوتاه و جذاب انتخاب کنید. استفاده از متن‌های نامناسب و طولانی می‌تواند به سرعت باعث دلزدگی مخاطب شود و حتی شانس خوانده شدن پیامتان را کاهش می‌دهد. متنی که برای ارسال انتخاب می‌کنید، باید صادقانه باشد. مردم از خواندن متن‌های پر از بزرگنمایی یا گزافه گویی استقبال نمی‌کنند. بنابراین تا می‌توانید پیامک خود را صادقانه و در عین حال بدون تکلف بنویسید و از اغراق خودداری کنید.

چطور می‌توان پیامک انتخاباتی ارسال کرد؟

برای ارسال پیامک انتخاباتی به صورت انبوه، شرکت‌های زیادی وجود دارد و انتخاب را برایتان دشوار می‌کند. اما ما می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که چرا باید گروه میزبان اس ام اس را برای این کار انتخاب کنید. در گروه ما شما می‌توانید انواع پیامک‌های انتخاباتی و تبلیغاتی را به صورت انبوه برای افراد زیادی ارسال کنید. شما این امکان را دارید که گروه دریافت کننده‌ی پیامک را بر اساس فیلترهای مختلف دسته بندی کنید مثلاً:

  • بر اساس محل زندگی
  • بر اساس جنسیت
  • براساس سن
  • براساس شغل
  • و…

با استفاده از این دسته‌ بندی‌ها شما می‌توانید نتایج بهتری از ارسال پیامک بگیرید. بعلاوه ما در گروه میزبان اس ام اس، بهترین تعرفه‌های ارسال پیامک در بازار را ارائه می‌دهیم. در نتیجه شما می‌توانید با هزینه‌ای مشخص، تعداد پیام بیشتری ارسال کنید. با مراجعه به صفحه‌ی نخست سایت می‌توانید از بسته‌های مختلف پیامکی و تعرفه‌های آنها مطلع شوید.

همچنین این شانس را دارید که برای زمان ارسال پیامک‌ انتخاباتی برنامه ریزی کرده و زمان آنها را از قبل تعیین کنید تا به صورت خودکار ارسال شوند. با خرید بسته‌های ما به شما یک پنل پیامکی تعلق می‌گیرد که در آن می‌توانید اطلاعات آماری مربوط به پیامک‌های ارسال شده‌ی خود را ببینید. به همراه پنل شما به لیستی از شماره‌ تلفن‌های به روز نیز دست پیدا می‌کنید که می‌توانید برای ارسال پیامک از آنها استفاده کنید. بعلاوه تیم ما به طور کامل از شما پشتیبانی می‌کند و اگر مشکلی با پنل برایتان پیش آمد می‌توانید از آنها ما کمک بخواهید.

سخن پایانی

شرکت در انتخابات می‌تواند بسیار رقابتی باشد به همین خاطر باید از حداکثر توان خود برای موفقیت در آن استفاده کنید. مجهز بودن به بهترین شیوه‌های تبلیغاتی می‌تواند در رسیدن به این هدف به شما کمک کند. مشخص شده است که ارسال پیامک انتخاباتی می‌تواند یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش‌های تبلیغاتی باشد. با انتخاب ما شما می‌توانید از بهترین خدمات ارسال و پشتیبانی پیامک بهره‌مند شوید. میزبان اس ام اس با چهارده سال سابقه‌ی کاری و رضایت 98 درصدی مشتریان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارسال گروهیِ پیامک‌های شما باشد. درصورتی که هر گونه سوال در مورد امکانات ما یا شرایط خرید بسته‌ها دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.