تبلیغات انتخاباتی پیامکی ، روشی کاربردی برای پیروزی در انتخابات

در سال 2008 ، باراک اوباما ، رقیب انتخابی خود ، جو بایدن را از طریق پیامک به 3 میلیون آمریکایی معرفی کرد. اوباما در ادامه از این 3 میلیون مخاطب برای سازماندهی راهپیمایی ها ، اطلاع رسانی به هواداران و جذب آراء مردم برای شکست رکورد آراء استفاده کرد. بسیاری از تحلیلگران پیروزی اوباما را در این تعامل قوی، استفاده از رسانه های نوظهوری چون پیامک های انتخاباتی می دانند. کارایی تبلیغات پیامکی موضوعی است که بسیاری از مشاوران سیاسی آن را تائید نموده اند.

پنل پیامک ویژه انتخابات شورای شهریک تحلیلگر سیاسی می گوید: “مردم پیامک را به عنوان شکل مهم ارتباطات و تجارت پذیرفته اند.” هنگامی که شما برای انتخابات شورای شهر کاندید می شوید ، خواه در شورای شهر باشید یا روستا ، ارتباط نزدیک با رای دهندگان رمز پیروزی است. ارسال پیام کوتاه می تواند روند انتخابات را تغییر دهد.

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای فعالیت های سیاسی

سیاستمداران موفق همواره از تکنیک های نوشتن پیامک ها به نفع خود نهایت استفاده را کرده اند. بهترین تکنیک های سیاسی برای استفاده از  پنل های پیامکی در تبلیغات انتخاباتی شما چیست؟  در اینجا فقط چند مورد به عنوان نمونه آورده شده است:

یادآوری روز رای گیری در انتخابات شورای شهر1. یادآوری روز رأی گیری

برای رأی دهندگان واجد شرایط ، متنی دوستانه بنویسید و به آنها یادآوری کنید که رأی دهند. حتی می توانید به آنها برای کمک در پیدا کردن نزدیکترین شعب اخذ رای  کمک کنید! قبل از ارسال پیامک، اطمینان حاصل کنید که موعد مقرر رأی گیری تغییر نکرده باشد و یا ممکن است به علت شیوع کرونا رای گیری به صورت غیر حضوری برگزار گردد.

میلیون ها شهروند در ایران وجود دارند که ممکن است بنا به هر دلیلی تمایل به رأی دادن نداشته باشند. ارسال پیام کوتاه می تواند راهی عالی برای ترغیب مردم به فعالیت و شرکت در انتخابات باشد. از صدای خود برای تشویق مردم به رای دادن استفاده کنید. به این ترتیب ، در انتخابات پیروز شوید یا ببازید ، شما وظیفه ملی خود را انجام داده اید!

نمونه: دکتر …. کاندیدای اصلح مردم در انتخابات شورای شهر

کد انتخاباتی:   …

شعب اخذ رای در تاریخ 28 خرداد از ساعت 8 صبح آماده گرفتن آراء شما عزیزان است. نزدیکترین شعبه اخذ رای خود را در اینجا پیدا کنید: www.hhvgfgxgfxdf.com/jhbhbhgv.php

2. اطلاعیه های برگزاری جلسات و مراسمات

برای برگزاری جلسات و سخنرانی های خود نیاز به حضور حداکثری هوادارانتان دارید. موفقیت شما در گرو تعداد افرادی است که در سخنرانی شما حضور دارند. موفقیت خود را به حداکثر برسانید و طرفداران خود را به تجمعات ، جلسات و سایر برنامه های انتخاباتی خود بکشانید. با پیامک تبلیغاتی می توانید به هواداران خود اطلاع دهید و از آنها برای حضور دعوت به عمل آورید. می توانید برای افرادی که موفق به حضور در مراسم شما نشدند ، یک پیامک حاوی لینک دانلود ویدئو از سخنرانی خود بفرستید.

مثال: شنبه 14 خرداد راس ساعت 12 ظهر میزبان حضور گرم شما در پارک آب و آتش هستیم. برای حمایت از نماینده بعدی خود منتظر شما هستیم.

مهندس ….. کاندیدای انتخابات شورای شهر

کد انتخاباتی:…

3. اطلاعیه های مهم

ارسال اطلاعیه های مهم از طریق پیامک روشی عالی برای مشارکت فعال هواداران است. انتشار شفاف اطلاعات در سیاست همیشه یک فرایند دقیق و راهبردی بوده است. نمونه هایی از اطلاعیه های مهم به صورت پیامک های متنی می تواند این موارد باشد:

به روزرسانی شمارش آرا در روز انتخابات

مهندس … برای شرکت در  انتخابات شورای شهر ، دکتر … را به عنوان جایگزین خود انتخاب کرد.

تاریخ رای گیری انتخابات شورای شهر به تاریخ 1 تیر 1400 تغییر یافت.

4. رای جوانان را بسیج کنید

در میان رده های سنی مختلف، تنها کانال موثر برای برقراری ارتباط با جوانان 18 تا 34 سال ، پیام کوتاه  است. با جوانان شخصاً ارتباط برقرار کنید تا قلب ، ذهن و در نهایت رأی آنها را به دست آورید.

نمونه: جوانان عزیز! اینهمه ما گفتیم و شما گوش دادید. این بار شما از مشکلات خود بگویید و ما گوش جان میسپاریم. وعده ما پارک آب و آتش

مهندس ….. کاندیدای انتخابات شورای شهر

کد انتخاباتی:…

5. موضع گیری کنید

جلوتر از سایر رقبا باشید. سیاست خود را پیرامون مسائل سیاسی روز جامعه با مردم بلافاصله در میان بگذارید و به طرفداران خود اطلاع دهید که کجا ایستاده اید. حتی می توانید لینک بروشورها یا اینفوگرافیک ها را از طریق پیام کوتاه  برایشان ارسال کنید . این کار به طرفداران شما اجازه می دهد تا نظرات شما را درباره موضوعات سیاسی بدانند.

نمونه: امشب راس ساعت 21 در لایو اینستاگرام بحث داغ پیرامون افزایش قیمت مسکن

آدرس پیج اینستاگرام: www.instagram.com/djbchdbchbdjdbcj

دکتر….. کاندیدای انتخابات شورای شهر

کد انتخاباتی:…

سازماندهی داوطلبان در انتخابات شورای شهر6- داوطلبان را سازمان دهی کنید

ارسال پیامک انتخاباتی باعث می شود که هوادارانتان را به سرعت بشناسید. شما تا پیش از روز رأی گیری می توانید با ارسال لینک ثبت نام به همراه یک متن جذاب، افراد را ترغیب نمائید تا در فرم ارسالی اعلام نمایند که آیا قصد رای دادن به شما را دارند یا خیر. اینگونه می توانید هواداران خود را تا حدودی شناسایی کرده و با استفاده از آنالیز اطلاعات بدست آمده نواقص و کاستی های خود را برطرف نمائید.

نمونه: برای یک جنجال انتخاباتی آماده هستید؟ وارد لینک زیر شوید و به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهید تا در مناظره تلویزیونی امشب تاثیرگذار باشید

مهندس ….. کاندیدای انتخابات شورای شهر

کد انتخاباتی:…

پنل پیامکی رایگان انتخابات شورای شهرپیام کوتاه را رایگان امتحان کنید

اگر آماده اید تا برای یک بار تبلیغات پیامکی را برای شرکت در انتخابات شورای شهر امتحان کنید، ما به شما این شانس را می دهیم که با یک اکانت رایگان در پنل پیامکی میزبان اس ام اس ثبت نام کنید.

10 پیام رایگان به همراه خط اختصاصی 14 رقمی، ارسال تکی یا گروهی، ارسال به منطقه پستی با کدپستی و ارسال به اصناف و مشاغل، از مزایای این طرح هستند که به صورت کاملاً رایگان دریافت خواهید کرد.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که کاندیداهای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.