تبلیغات تعمیرات موبایل 1

از زمان ورود اینترنت و فناوری های جدید ، بسیاری از مردم به طور فزاینده ای به تلفن های همراه وابسته شده اند. امروزه دیگر موبایل  ها یک وسیله لوکس برای افراد خاص نیستند بلکه یک ضرورت برای همه هستند. این دستگاه های زیبا ارتباط سریع ، راحت ، خرید ، سرگرمی ، کسب اطلاعات و غیره را تسهیل می کنند. با توجه به اینکه نزدیک به 61 درصد از جمعیت جهان تلفن همراه دارند ، بالطبع تبلیغات تعمیرات موبایل بسیار ضروری است.

تلفن های همراه خیس می شوند ، زمین می خورند ، صفحه شان ترک می خورد و صفحه های لمسی ممکن است دیگر کار نکنند. با همه این وجود، تعمیرات تلفن همراه نیز با چالش های اجتناب ناپذیری در بازار روبرو است.

در دوران رکود اقتصادی ، اولین شکایت صاحبان مشاغل کوچک ، نبود مشتری جدید است. اما خوشبختانه ، حتی در این دوران تعمیرات تلفن همراه به رشد خود ادامه داده است و یکی از بهترین ایده های راه اندازی مشاغل کوچک در دهه گذشته است!

چگونه می توان از بهترین استراتژی بازاریابی برای افزایش تعداد مشتریان استفاده کرد؟

رقابت فزاینده ممکن است صاحبان فروشگاه های تعمیراتی را در جستجوی راه های جایگزین برای پیشرفت قرار دهد. تبلیغات پولی می تواند گران باشد و نتایج غیرقابل پیش بینی داشته باشد.

این که آیا شما به تازگی مغازه تعمیرات تلفن همراه خود را افتتاح کرده اید یا در حال حاضر مشغول به کار هستید ، روش هایی که در ادامه خواهیم گفت ، مطمئن، مقرون بصرفه و کارآمد برای هدف قرار دادن مخاطبان  در تبلیغات تعمیرات موبایل است.

برای یک تعمیرکار موبایل ، عوامل مهم زیادی برای موفقیت وجود دارد . اول از همه ، کیفیت خدماتی که ارائه می دهید نقش حیاتی دارد. اما اگر این کیفیت نتواند توجه کاربران زیادی را جلب کند ، باز هم نمی توانید مشتری جلب کنید. همچنین رقابت بسیار زیادی در صنعت تعمیرات تلفن همراه وجود دارد.

پیامک تبلیغاتی یکی از روش های کاربردی و ارزان برای تبلیغات و جذب مشتری است. این مقاله از سایت میزبان پیامک در مورد چگونگی افزایش مشتریان با بهترین روش های تبلیغات پیامکی  است. در اینجا 5 نکته برای جلب توجه مشتریان آورده شده است.

 

این مقاله را هم بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه

 

تبلیغات شبکه ای

همراه با محبوبیت روزافزون شبکه های اجتماعی ، مردم از خانه ها بیرون نمی روند اما می توانند همه چیز را ببینند و بیاموزند. برای بهبود کسب و کار خود در تبلیغات تعمیرات موبایل ، باید نحوه استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی را برای دستیابی به بهترین نتایج بیاموزید. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و بسترهای مختلف وبلاگ نویسی راه های خوبی برای ارتقاء کسب و کار شما هستند. بسیاری از وب سایت ها به شما امکان می دهند برای کسب و کار خود تبلیغ کنید و می توانید تعداد زیادی از مشتریان را از طریق فیلم ها و مقالات جذب کنید.

اما میلیون ها صفحه اجتماعی در شبکه های مختلف وجود دارند که بسیاری از افراد در تنظیمات تلفن همراه خود اعلان های آن را خاموش می کنند. بسیاری از مواقع هم دسترسی به اینترنت ندارند و اینگونه پست شما نادیده گرفته می شود و میان میلیون ها پست دیگر گم خواهد شد. شما  به روشی نیاز دارید که آنها را روزانه به مردم یادآوری کنید. این روش همان ارسال پیامک انبوه  است.

با ارسال پیامک به راحتی و با فرستادن یک لینک به مخاطب خود اجازه دهید تا به صورت اختصاصی شما را دنبال کند. این روش کاملا مطمئن و کارآمد است.

مثال:

یه آموزش جذاب و آسون دیگه از تیم حرفه ای تعمیرات موبایل هوشیار

تعویض کانکتور در 5 دقیقه

www.facebook.com/hooshyarmobile/jbdhdsbfhfui.mp4

 

این مقاله را هم بخوانید: کاربردهای پنل پیامکی طراحان دکوراسیون

 

ارسال روش های دسترسی

تبلیغات تعمیرات موبایل 2

برای مشتریان ، دسترسی به مکان شما اولین قدم  است و شما باید در تبلیغات تعمیرات موبایل محل کار خود را به وضوح مشخص کنید. به عنوان مثال ، برچسب گذاری مکان های نزدیک مانند مراکز تجاری یا فرهنگسراها می تواند پیدا کردن مغازه شما را برای آنها آسان تر کند.

فروشگاه خود را روی نقشه گوگل قرار دهید و لینک دسترسی با گوگل مپ را با یک پیامک برای مشتریان بفرستید. مردم به راحتی می توانند با زدن بر روی لینک ارسالی از طریق نرم افزارهای مسیریاب محل کار شما را پیدا کنند و به راحتی  به فروشگاه شما برسند.

مثال:

مجموعه تعمیرات موبایل پایتخت با ارائه خدمات تعمیر، فروش و آموزش در خدمت شما عزیزان می باشد.

لوکیشن:

http:/google.map.com/jadfjksdbfjksbdfjsbdnd

 

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی پیامکی جواهرات و زیورآلات

 

تخفیف های دوره ای

تبلیغات تعمیرات موبایل به وسیله تخفیف یکی از موثرترین روش ها است . تخفیف یک تمایز محسوب می شود که شما را از سایر رقبا متمایز می کند.  اول از همه ، شما باید مشتریان را از جشنواره ها و تخفیف های طراحی شده مطلع کنید. بهترین  و مقرون بصرفه ترین روش برای اطلاع از تخفیف ها ارسال پیامک است.  می توانید آن را برای اقشار بسیاری ارسال کنید تا مشتریان بیشتری از آن مطلع شوند.

مثال:

فقط تا پایان امشب فرصت دارید تا از تخفیف 30 درصدی تعویض ال سی دی برخرودار شوید.برای شروع مدل گوشی خود را به همین شماره پیامک کنید.

کیفیت خدمات خود را نمایش دهید

تبلیغات تعمیرات موبایل 3

برای یک مشتری در تعمیرات موبایل همانقدر که هزینه اهمیت دارد، کیفیت قطعاتی که بکار می برید و سالم بودن آنها نیز مهم است. اگر بتوانید مخاطبان را از این منظر مطمئن کنید بخشی از بازی را برده اید. یک لایو قبل و بعد از گوشی هایی که تعمیر کرده اید بسازید و آنها را در شبکه های اجتماعی یا وبسایت خود منتشر کنید. از طریق یک ویدئو کوتاه کیفیت قطعات و استاد بودن خود را در تعمیرات با جزئیات کامل به مردم نشان دهید.

حال زمان این است که این فیلم را به جمعیت زیادی از مردم نشان دهید. یک پیامک انبوه ارسال کنید و لینک ویدئو را برای همه بفرستید. خواهید دید که چگونه با این روش تبلیغات تعمیرات موبایل، تعداد مشتریان خود را دو برابر خواهید کرد.

حتی می توانید پیامک را سفارشی سازی کنید و آن را فقط برای کسانی که در محدوده شما زندگی می کنند بفرستید. اینگونه همه ساکنین مناطق نزدیک شما را خواهند شناخت.

مثال:

تعمیر دستگاه آقای حمیدپور عزیز در مجموعه تعمیرات موبایل خیام

برای مشاهده ویدئو تعمیر روی لینک زیر بزنید:

http:/Instagram.com/khayammobile/djkvkjdbfvkjbfvh.mp4

 

این مقاله را هم بخوانید: متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | ۵ ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که تعمیرکاران موبایل با استفاده از پنل پیامکی میتوانند تبلیغات تعمیرات موبایل خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.