بانک شماره موبایل پارچه فروشی ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 9549 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل پارچه فروشی ها در میزبان پیامک یکی از بهترین بانک های اطلاعاتی موجود در کشور از شماره های موبایل پارچه فروشان می باشد. در این لیست از شماره ها شما به تعداد 9549 نفر از صاحبان فروشگاه های پارچه فروشی در سراسر کشور متصل هستید؛ که می توانید به وسیله بازاریابی پیامکی با آنها ارتباط گرفته و فروش خود را بیشتر کنید. این روش سالهاست که امتحان خود را پس داده و بسیار سریع و مقرون بصرفه می باشد.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از صاحبین مشاغل پارچه فروشی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آژانس های مسافرتی

بانک شماره موبایل پارچه فروشی ها مخصوص چه کسانی است؟

همه تولیدکنندگان یا توزیع کنندگان پارچه می توانند از این پکیج ویژه استفاده کنند. علاوه بر این اغلب پارچه فروش ها در کشور خودشان اقدام به تولید پارچه می نمایند و مستقیما تولید خود را به فروش می رسانند. برای این افراد اگر در کار تولید نخ، منسوجات، ملزومات بافت پارچه، رنگ، چاپ پارچه و … هستید ، این بسته مناسب است.

وقتی فروشنده و خریدار مستقیما با یکدیگر در ارتباط باشند، محصول نهایی ارزانتر به دست خریدار رسیده و رضایت از شما بیشتر می شود. اینگونه می توانید مشتریان وفاداری را به سوی خود جذب کنید. با ارسال یک پیامک انبوه به پارچه فروشان خود را مستقیما معرفی کرده و نیازهای آنها را در مرحله بعدی برطرف نمایید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل لوازم آرایـشی و بهداشتی

روش های استفاده از بانک شماره موبایل پارچه فروشی ها

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به صنف پارچه فروشان ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

پارچه فروشان عزیز

با همکاری با کارگاه تولید پارچه نجفی می توانید به صورت اقساطی از ما جنس بخرید.

طرح و رنگهای متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل پارچه فروشی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل پارچه فروشی ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.