بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج :  2590 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی ها در میزبان پیامک اطلاعات ارزشمندی از شماره موبایل های واقعی فروشندگان اسباب بازی در سطح کشور را به شما ارائه می دهد.  شما از طریق این لیست می توانید اهداف بازاریابی خود را تکمیل کرده و تبلیغات پیامکی هدفمندتری را انجام دهید.امروزه بسیاری از افراد برای انجام تبلیغات از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. چون هم مقرون بصرفه است هم تعداد بیشتری از مردم پیامک را می خوانند.

این شماره ها با استفاده از نیروی انسانی از فروشندگان اسباب بازی جمع آوری و گردآوری شده است. به همین دلیل امکان بروز خطا و شماره اشتباه در آن بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت و لیست قرار می گیرد.

بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی مخصوص چه کسانی است؟

شما به عنوان تولیدکننده و یا عمده فروش در صنف اسباب بازی می توانید از این پکیج استفاده نمائید. همه تولیدکنندگان اسباب بازی به فروشندگان و خرده فروشانی که با آنها همکاری کنند ، نیاز دارند. برای برخی از افراد پیدا کردن افرادی که در زمینه اسباب بازی فعالیت می کنند مشکل است. اما شما به راحتی می توانید با در اختیار داشتن شماره موبایل مدیران این فروشگاه ها با آنها در ارتباط باشید و در عرض چند ثانیه خود را به ده ها هزار نفر از آنها معرفی کنید.

این پکیج نیز ممکن است برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل پوشاک زنانه

روش های استفاده از بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به صنف اسباب بازی فروشان ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

فروشندگان اسباب بازی

با همکاری با تولیدکنندگان اسباب بازی نجفی می توانید به صورت اقساطی از ما جنس بخرید.

مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را به همراه جزئیات مربوطه محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی ها

در این روش شما یک پنل اختصاصی را خریداری می نمائید که در آن پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.