ترفند ارسال پیامک انتخاباتی

شما نماینده بعدی مردم در انتخابات شورای شهر هستید!

هر چه بیشتر به تاریخ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک  می شویم، شور و حرارت انتخاباتی بین مردم و کاندیداها بیشتر می شود و هر یک از نمایندگان احتمالی آینده در حال تلاش برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر هستند. شما نیز می توانید به راحتی یکی از این نمایندگان باشید! اگر به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید ، تکنیک های اصولی تبلیغات را بدانید و ایده های خوبی برای آنها در سر داشته باشید.یکی از این تکنیک های اصولی ارسال پیامک انتخاباتی است. در ادامه مقاله برخی از این تکنیک ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

ارتباط گرفتن با مردم

باید از تمام توان خود استفاده کنید تا با مخاطبین خود ارتباط مؤثر و سودمند بگیرید، از هدف ها و برنامه های خود سخن بگوئید و در نهایت آنها را راضی کنید تا با رغبت به شما رای دهند. هر چقدر این ارتباط دو طرفه باشد نتیجه طبعاً بهتر خواهد بود. برای اینکه این ارتباط را از یک جا شروع کنید ارسال پیامک انتخاباتی بهترین راه است.

 

جناح سیاسی خود را مشخص کنیدجناح سیاسی خود را از همان ابتدا مشخص کنید

مردم باید جناح سیاسی و مواضع شما را بدانند تا از همان ابتدا شفاف باشد که قرار است به چه کسی رای دهند.  در ارسال پیامک انتخاباتی اطلاعات کامل بدهید و سعی کنید طبق آن پیش بروید. یادتان باشد در هر مرحله از انتخابات صداقت مهمترین اصل می باشد. چیزی نگویید که بعد از پیروزی در انتخابات نتوانید به آن عمل کنید.

دغدغه ها و مشکلات مردم را بدانید

در ارسال پیامک تبلیغاتی باید این باور القا شود که شما هم جزئی از همین مردم هستید. به آنها اطمینان دهید که مشکلاتشان ، مشکل شما هم هست. برای اینکه بتوانید جزئی از این مردم باشید باید دغدغه ها و مشکلات آنها را دقیقا بشناسید.

آهسته ولی پیوسته حرکت کنید

ارسال پیامک انتخاباتی را به صورت مداوم تا روز انتخابات ادامه دهید. برای این کار برنامه ریزی کنید و پیامک های تبلیغاتی را به صورت پیوسته و هدفمند در روزها و تاریخ های مشخص ارسال نمائید. به هیچ عنوان ارسال پیامک ها را به تعویق نیندازید. به مخاطبین در دریافت پیامک ،نظم و دقت خود را نشان دهید.

ساده و کوتاه در ذهن ها باقی می مانید

از کلمات و جملات ثقیل و نا مفهوم در ارسال پیامک انتخاباتی استفاده نکنید. یک جمله کوتاه و ساده به مراتب تاثیر پذیری بیشتری نسبت به جملاتی با کلمات و اصطلاحات سیاسی و سخت دارد.

خود را کامل معرفی کنید

در ارسال پیامک های خود ، نام ،نام خانوادگی و کد انتخاباتی را درج کنید. تکرار این کار باعث می شود در ضمیر نا خودآگاه مخاطبین باقی بمانید . در روز انتخابات با دیدن نام شما در بین لیست اسامی، ناخودآگاه گمان می کنند که شما را از قبل می شناسند  و احتمال دارد که به شما رای دهند.

ایده های خلاقانهایده های خلاقانه به کار ببرید

سعی کنید در ارسال پیامک ها خلاقیت به خرج دهید. با چند نفر مشورت کنید و بهترین شعار را برای خود انتخاب کنید. بسیاری از کاندیداها پیامک هایی را برای مخاطبین ارسال می کنند، اما فقط پیامکی در یادها باقی می ماند که با بقیه فرق داشته باشد.

قشر دلخواه خود را از بین مردم انتخاب کنید

با استفاده از خدمات ارسال پیامک میزبان اس ام اس می توانید به بانک گسترده ای از شماره تلفن ها به همراه اطلاعات کلی آنها به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال طبق آخرین آمار های منتشر شده از مرکز ملی آمار ایران، بیشترین جمعیت مردم تهران در منطقه 4 ساکن میباشند. 15 درصد از ساکنین منطقه 3 تهران را افراد سالخورده بالای 65 سال تشکیل می دهند . و اجاره نشینان 48 درصد از خانوارهای ساکن در منطقه 15 را شامل می شوند. (منبع :www.amar.org.ir) بانک شماره های پنل پیامکی میزبان اس ام اس اطلاعات بسیار مفیدی از مناطق سکونت، جنسیت، رده سنی، شغل و … به شما ارائه خواهد داد.

 

هزینه های ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در پنل پیامکی میزبان اس ام اس

 

نوع پنل پیامکی قیمت پنل تعرفه
پنل کاربری نوع اول ۶۹ هزار تومان ۱۸ تومان
پنل کاربری نوع دوم ۱۶۹ هزار تومان ✔ ۱۷.۵ تومان
پنل نمایندگی ۳۵۰ هزار تومان ۱۶.۵ تومان

علاوه بر این شما برای شروع و آشنایی می توانید از پنل پیامکی رایگان میزبان اس ام اس استفاده کنید. این پنل دارای 10 اعتبار رایگان می باشد که فقط با وارد نمودن شماره همراه خود و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از آن استفاده کنید.

 

پیامک تبلیغاتی، یک روش عالی و مقرون بصرفه

بدون شک روش های تبلیغاتی دیگر نیز به نوبه خود در جلب نظر مردم مؤثر هستند. اما هر یک هزینه های مخصوص به خود را دارند. با ارسال پیامک تبلیغاتی ، علاوه بر بهره مندی از هزینه های کاملاً بصرفه و اقتصادی ، خیال شما از بابت اینکه پیامک به دست مخاطبینتان رسیده است راحت می شود.

شما می توانید از این روش در کنار روش های دیگر استفاده نمائید. به عنوان مثال زمان و مکان سخنرانی، آی دی پیج اینستاگرام و دیگر صفحات فضای مجازی، لینک نظر سنجی، برگزاری مراسمات، اهداء جوایز و … روش هایی است که با ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید نسبت به تمامی آنها اطلاع رسانی دقیقی داشته باشید.

نمونه تبلیغات انتخابات شورای شهر

ارسال پیامک انتخاباتی

 

نمونه 1:

همه با هم برای ایرانی بهتر

خادم شما دکتر … نماینده انتخابات 1400

کد انتخاباتی:….

 

نمونه 2:

هموطن یک رای تو مساویست با دفاع  از حق کارگران

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران مهندس ….

کد انتخاباتی:….

 

نمونه 3:

اجاره نشینی خوش نشینی نیست

هر ایرانی لایق یک مسکن ملی

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران جناب آقای….

کد انتخاباتی:….

نمونه 4:

بازنشسته محترم!

ستاد انتخاباتی دکتر …. حامی بازنشستگان عزیز

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران سرکار خانم….

کد انتخاباتی:….

نمونه 5:

گره های اقتصادی در دستان من و توست

تا پای جان مدافع حقوقتان هستیم

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران دکتر….

کد انتخاباتی:….

 

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که کاندیداهای انتخابات شورای شهر با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.