پنل پیامکی مدارس 1

چگونه مدارس و دانشگاه ها می توانند سرویس پیامک انبوه را به کار گیرند؟

ارتباط موثر ، کلید مدیریت موفق یک موسسه آموزشی است. بدون یک کانال مناسب ، فعالیت های اداری مدارس نمی توانند به طور منظم انجام شوند.  خدمات پنل پیامکی مدارس و دانشگاه ها شکاف بین والدین ، ​​دانش آموزان و مدیریت را پر می کند.

این یکی از بهترین ابزارها برای بهبود تعامل و توسعه نام موسسه شما است. پیامک انبوه برای مدارس وسیله ای رایج جهت برقراری ارتباط سریع با کارکنان ، والدین ، ​​معلمان و دانش آموزان است.همچنین در دانشگاه ها به یک کانال ارتباطی نیاز هست تا اطلاعیه ها و یادآوری های مهم را به گوش دانشجویان و کارکنان برساند.

سامانه پیامکی یک رسانه پرکاربرد است و اکثر مدارس و دانشگاه ها ترجیح می دهند فعالیتهای مدیریتی خود را بدون مشکل و بدون زحمت انجام دهند. در این مقاله ما به طور عمیق در مورد چگونگی استفاده موثر از قوی ترین ابزار خدمات پیام کوتاه انبوه برای انتقال سریع اطلاعات و اطلاع از هرگونه به روزرسانی و جزئیات صحبت خواهیم کرد.

این مقاله را هم بخوانید: راه کارهای پیام کوتاه = دانشگاه ها، موسسات عالی و مدارس علمیه

چرا سرویس پیامک کوتاه برای مدارس و دانشگاه ها مهم است؟

امروزه استفاده از پیامک تبلیغاتی در مدارس و دانشگاه های ایران بیشتر ترجیح داده شده است. این به احتمال زیاد به دلیل سرعت پاسخگویی بالا ، اتصال فوری و امنیت هنگام انتقال پیام است. اگر در مدیریت مدرسه یا دانشگاه مشارکت دارید ، مطمئناً باید این کانال پویا را برای تعامل با دانش آموزان ، معلمان ، والدین و کارکنان در نظر بگیرید و مدیریت آن را کارآمدتر کنید.

مدارس و دانشگاه ها از خدمات پیامک استفاده می کنند زیرا قطعاً قابل اعتمادترین و سریع ترین کانال برای انتقال اطلاعات مهم است . این روش به ایجاد روابط بهتر با مخاطبان و معرفی بیشتر نام موسسه شما کمک می کند. با پنل پیامکی مدارس ، می توانید تنها با یک کلیک با هزاران مخاطب ارتباط برقرار کرده و با والدین ، ​​دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان در تماس مداوم باشید.

راه هایی که مدارس و دانشگاه ها می توانند از سرویس پیامک تبلیغاتی استفاده کنند 

پیامک بازاریابی

مدارس و دانشگاه ها نیز مانند سایر مشاغل به بازاریابی نیاز دارند تا از رقبای خود متمایز شده و نسبت به رقبا برتری کسب کنند. پنل پیامکی مدارس یک گزینه ارزان و در عین حال موثر برای تبلیغ مدرسه یا دانشگاه و افزایش پذیرش است.  مدارس می توانند از مسیر تبلیغاتی برای ارسال پیامک مبتنی بر پذیرش استفاده کنند.

مثال:

هم اکنون پذیرش از مهد کودک تا کلاس پنجم برای سال تحصیلی 1400-1401 باز است.

جهت ثبت نام اولیه تماس بگیرید: 545451

دبستان غیر انتفاعی مهد علم

این مقاله را هم بخوانید: پیامک تبلیغاتی املاک | روش های ارسال پیامک برای آژانس های املاک

یادآوری به دانش آموزان

پنل پیامکی مدارس می تواند یک ابزار عالی برای یادآوری جزئیات پرداخت شهریه ، ثبت نام ، آخرین تاریخ پذیرش ، یادآوری های درسی و غیره باشد.

مثال:

دانشجوی عزیز ، هزینه مربوط به قسط سوم شما باید برای اسفند  1400 پرداخت شود.

گزارش حضور و غیاب

پنل پیامکی مدارس 2

پیام کوتاه بهترین کانال برای انتقال اطلاعات مربوط به حضور و غیاب دانش آموزان است. گاهی اوقات دانش آموزان بدون اطلاع از والدین خود در کلاس ها شرکت نمی کنند. اگر دانش آموزی کلاس را از دست داده باشد ، می توان با پنل پیامکی مدارس یک پیام کوتاه برای والدین او ارسال کرد و در مورد غیبت فرزندشان به آنها اطلاع داد.

مثال:

والدین عزیز ،
فرزند شما امروز بدون اطلاع قبلی غایب بود. لطفاً فردا او را با درخواست غیبت بفرستید.

این مقاله را هم بخوانید: متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | ۵ ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

اطلاعیه های تعطیلات/لغو

دانش آموزان و دانشجویان می توانند به راحتی از طریق پنل پیامکی مدارس و دانشگاه ها مطلع شوند که کلاس ها لغو شده است. این می تواند در زمان آنها برای رفتن به مدرسه یا دانشگاه صرفه جویی کند . آنها می توانند از این زمان به دست آمده  در انجام کارهای مفید استفاده کنند. همانطور که همه موبایل خود را همیشه در کنار خود نگه می دارند ، این بهترین کانال برای ارائه اطلاعات فوری است.

مثال:

والدین عزیز ،
به دلیل آلودگی هوا فردا دانشگاه تعطیل خواهد بود.

ارسال پیام های مربوط به امتحان

پیام  به هر یک از دانش آموزان و اطلاع رسانی به آنها در مورد برنامه درسی ، جدول زمان بندی و برنامه امتحانات می تواند بسیار وقت گیر باشد. در چنین مواردی استفاده از خدمات پنل پیامکی مدارس و دانشگاه ها می تواند مفید باشد. با استفاده از پنل میزبان پیامک ، می توانید پیامهای نامحدودی را تنها با یک کلیک برای دانش آموزان خود ارسال کنید بدون اینکه متحمل هزینه زیادی شوید.

مثال:

کارن عزیز ،
لطفاً برنامه امتحانات ترم دوم را از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر از دفتر دریافت کنید.

پنل پیامکی مدارس 3

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی فروش کابینت | نکات مهم تبلیغات پیامکی برای صنف کابینت و ام دی اف

ارسال پیامک در مورد اطلاعیه های مدرسه یا دانشگاه

اطلاعیه های مدرسه یا دانشگاه هر از گاهی در محل انجام می شود. ما نمی توانیم اطمینان حاصل کنیم که این اطلاعیه ها توسط کل کارکنان و دانشجویان شنیده می شود. بنابراین ، ارسال پیام کوتاه و انتقال اطلاعات لازم با سرعت و حداقل هزینه ، نقشی مهم در این زمینه ایفا می کند.

پنل پیامکی مدارس یک ابزار قدرتمند است که شما را قادر می سازد تا پیامها را سریع ارسال کرده و اطلاعات مورد نظر را تنها در کسری از ثانیه پخش کنید.

مثال:

والدین عزیز ،
ما از 1 تا 5 آبان یک تور آموزشی برای دانشجویان خود ترتیب می دهیم. لطفاً مبلغ 400000 ریال واریز کنید.

چرا میزبان پیامک بهترین ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه برای مدارس و دانشگاه ها است؟

میزبان پیامک نامی مشهور در زمینه بازاریابی پیامکی است. این مجموعه بهترین ارائه دهنده پنل پیامکی مدارس است.  ما به مدارس کمک می کنیم تا پذیرش خود را سرعت بخشیده و تک تک به روز رسانی های مربوط به مدرسه یا دانشگاه را در سریع ترین حالت ممکن ارسال کنند.

طراحی قوی و پشتیبانی اپراتورهای متعدد ما  این اطمینان را می دهد که پیامک شما با موفقیت به مخاطبان مورد نظر می رسد. با افتخار می توان گفت که ما مقرون به صرفه ترین ارائه دهنده پیامک در ایران هستیم .

به ما اعتماد کنید تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و همه موارد ضروری را فوراً به آنها منتقل کنید. آیا می خواهید والدین را در مورد عملکرد فرزندشان مطلع کنید یا جزئیات مهم مربوط به یک رویداد یا جلسه را به اشتراک بگذارید ؟ میزبان پیامک پاسخ همه نیازهای شما است.

با استفاده از پنل کاربری اختصاصی خود می توانید پیامک ها را به شیوه ای حرفه ای تر ارسال کنید، تعامل خود را تسریع کرده و هماهنگی موثرتری داشته باشید.

این مقاله را هم بخوانید: مهم‌ترین نکات برای استفاده از قدرت پنل اس ام اس برای آموزشگاه ها

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مدیران مدارس و دانشگاه ها  با استفاده از پنل پیامکی مدارس میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.