پنل پیامک برای مدارس

مشاوره به علاوه پنل پیامک برای مدارس مساوی با موفقیت است!

از آنجا که ما در عصر وابستگی به فناوری زندگی می کنیم ، ارسال پیام کوتاه به بخش جدایی ناپذیر ارتباطات روزانه با دوستان ، خانواده و همکاران تبدیل شده است. پس چرا فکر می کنید که پیام کوتاه یک ابزار ضروری برای ارتباط با دانش آموزان نیست؟

ارسال پیام کوتاه به مشاوران تحصیلی، معلمین و اساتید امکان برقراری ارتباط فوری با دانش آموزان را می دهد. در بازرایابی ایمیلی ، می توان به راحتی ایمیل مشاور را بین پیام های  رسانه های اجتماعی ، تبلیغات ، اطلاعات سازمان دانشجویی و ایمیل های مدرسه قرار داد.  اما از پیامک برای جلوگیری از شلوغی صندوق ورودی استفاده می کنند و اطلاعات مربوطه را به دست هر دانش آموز می رسانند.

پنل پیامک برای مدارس به یک روش ارتباطی ترجیحی بین دانش آموزان تبدیل شده است. برای مشاوران ، این یک ابزار ارتباطی حرفه ای ، مقرون به صرفه و کارآمد است که پاسخ های فوری را ارائه می دهد.  مشاوران باید اطمینان حاصل کنند که هیچ تغییری در شماره تلفن همراه دانش آموز ایجاد نشده است. در غیر این صورت ممکن است متن ها تصادفا برای یک غریبه ارسال شود.  اکثر اوقات دانش آموزان برای اطلاع از تغییرات در شماره تلفن با مشاور تماس می گیرند.

پیامک یک ابزار ارتباطی موفق در ایجاد اعتماد ، افزایش حس اطمینان و تداوم رابطه مشاور و دانش آموز است. این مزایا به همراه راه حل های ساده و سازگار ، آن را به روشی مورد علاقه برای ارتباط بین مشاوران و دانشجویان تبدیل می کند.

راز مشاوره موثر چیست؟ نکات زیر برای هر مشاور تحصیلی ضروری است. با ما در سایت میزبان پیامک همراه باشید.

نقش خود را در موفقیت دانش آموزان به عهده بگیرید

روابط مهم است و ایجاد  ارتباط برای روابط قوی و مشاوره ای ضروری است. هنگامی که دانش آموزان ارتباط قوی با معلمان خود دارند ، موفقیت بالاتری را اخذ می کنند. پنل پیامک برای مدارس می تواند ارتباط شما را با دانش آموزان حفظ کند.

مسئولیت نهایی انتخاب برنامه ها و اهداف آموزشی بر عهده دانش آموز است ، اما مشاوران باید در طول این سفر  به عنوان شریک به آنها کمک کنند. مشاوران موظفند به دانش آموزان کمک کنند تا یک مسیر واقع بینانه و فراتر از مدرسه یا دانشگاه را ترسیم کنند و در طول مسیر إصلاحات لازم را انجام دهند. مشاوران خوب می دانند که قدرت مداخله ، ارجاع و حمایت از دانش آموزان خود را دارند و نقش فعالی در زندگی علمی دانش آموزان خود دارند.

مثال:

دانش آموز عزیز! سال تحصیلی جدید نزدیک است!

برای برنامه ریزی های درسی در سال جدید لینک زیر را مشاهده نمائید.

www.refertosuccess.txt/asdsdfbhh

روابط ایجاد کنید و گوش دادن را یاد بگیرید

پنل پیامک برای مدارس 3

در حالی که ممکن است بیهوده به نظر برسد ولی مرحله اول این است که به حرف های آنها گوش دهید. دانش آموزان خود را واقعا بشناسید و سوالاتشان را جواب دهید. یک خط اختصاصی در پنل پیامک برای مدارس به شما کمک می کند تا آنها هم بتوانند برایتان پیام بفرستند. به روایت های آنها درباره خودتان گوش دهید. چون بسیار مهم است که از دیدگاه آنها درک شوید.
بسیاری از مشاوران در اوایل حرفه خود فقط به این فکر می کنند که باید نیازهای دانش آموز را بر طرف کنند ، اما به راه هایی که دانش آموز با آنها بهتر ارتباط برقرار می کند فکر نمی کنند.

بیشترین موفقیت یک مشاور در ایجاد روابط ، مشارکت در مکالمات ، و تشخیص زمانی است که ممکن است یک دانش آموز نیاز به راهنمایی داشته باشد .

همچنین شفافیت و صادق بودن با دانش آموزان در مورد زندگی و مسیر شغلی تان به شما این امکان را می دهد که با دانش آموزان روابط قوی تر و قابل اعتمادتری برقرار کنید. وقتی آنها نه به عنوان یک فرد ، بلکه به عنوان یک دوست به شما نگاه کنند ، به خود اجازه می دهند به شما اعتماد کنند و هنگام مواجهه با تصمیمات با شما مشورت کنند.

مثال:

آموزش صحیح و اصولی ریاضی را با ما تجربه کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره ، پایه تحصیلی خود را به همین شماره پیامک کنید.

بدانید چه زمانی و کجا مراجعه کنید

برای مشاوران تحصیلی ، مهم است که عدم آگاهی های خود و مشارکت در مدرسه یا موسسه خود را بپذیرند. اشکالی ندارد اگر بپذیرید که همه پاسخ ها را بلد نیستید . اما باید بتوانید دانش آموزان خود را به سمتی هدایت کنید که پاسخ خود را دریافت کنند. مشاوران باید از منابع مختلفی که موفقیت دانش آموزان را پشتیبانی می کنند مطلع باشند و بتوانند ارجاعات موثری را به منابع انجام دهند.

به یاد داشته باشید ، دانش آموزان اغلب مستقیماً از شما کمک نمی خواهند. برای مثال ، اگر احساس می کنید که آنها از نظر مالی دچار مشکل هستند ، کمی بیشتر تحقیق کنید و در صورت لزوم آنها را به منابع کمک مالی ارجاع دهید.

مثال:

موسسه آموزشی سرفرازان به دانش آموزان کم بضاعت کمک مالی می کند. در صورت نیاز با شماره 02155487979 تماس بگیرید و شرایط خود را اعلام نمائید.

وقت بگذارید

هرگز باعث نشوید که دانش آموز احساس عجله کند.  اگر آنها می خواهند صحبت کنند ، وقت بگذارید تا به آنها گوش دهید و اگر می توانید آنها را راهنمایی کنید.
با استفاده از ارسال پیامک از آنها بپرسید که وقت خود را بیرون از کلاس درس چگونه می گذرانند. اگر نام دانش آموزی را مدت هاست نشنیده اید یا خبری از او ندارید، به او پیامک بزنید تا از او سراغ بگیرید. در پنل پیامک برای مدارس همین چیزهای کوچک است که از مشاوران افراد قابل اعتمادی می سازد.

مثال:

از ساعت 14 تا 16 بعد از کلاس چه کاری را بیشتر انجام می دهید؟

1)همراهی با خانواده

2)بازی یا سرگرمی

3)فضای مجازی

4)مرور درس ها

عدد گزینه مورد نظر را به 1540000054 ارسال کنید.

یاد آوری

پنل پیامک برای مدارس 2

هیچ کس نمی گوید مشاوره تحصیلی آسان است ، اما اگر شغل شما این است ، می توانید تأثیرات مثبتی بر زندگی دانش آموزان خود بگذارید.  با دانش آموزان خود در مورد رویاهایشان برنامه ریزی کنید و این برنامه ها را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به آنها با پنل پیامک برای مدارس یادآوری کنید. این روش همیشه شما را در ذهنشان ماندگار می کند و در بزنگاه های مهم زندگی ، نکات مهم را به یاد می آورد.

مثال:

برای فردا آماده ای؟

موسسه راهیان دانش امیدوار است در آزمون آزمایشی فردا مورخ 12/02/1400 موفق باشید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که اساتید، معلمبن و مشاورین درسی با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.