پیامک تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه و کارآمد است که به تبلیغ شرکت ، خدمات یا محصولات شما از طریق تلفن همراه به مخاطبان کمک می کند.

پیامک تبلیغاتی چیست؟

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای ارتقاء کسب و کار یک روش بسیار کارآمد و مهم است که عمدتا توسط سازمانها برای افزایش فروش و حفظ رضایت مشتری استفاده می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یک روش موثر و قابل اعتماد برای اطلاع مشتریان از تخفیف ها ، تبلیغات فروش، پیشنهادات و حفظ تعامل با مشتریان است. کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی های پیامکی می توانند بر اساس زمان ، مکان و اطلاعات مربوط به گیرنده ، سریع و آسان ارسال شوند و به بهبود عملکرد بازاریابی کمک کنند. با این مقاله از سایت میزبان پیامک همراه باشید.

نمونه پیامک های تبلیغاتی

از پیامک تبلیغاتی برای توزیع پیام های فروش و بازاریابی و تبلیغ نام تجاری شرکت و محصولات یا خدمات آن استفاده می شود. نمونه های پیامک تبلیغاتی معمولی عبارتند از:

  • فروش به صورت آنلاین
  • کد تخفیف برای استفاده آنلاین در فروشگاه
  • پیشنهادات ویژه به عنوان مثال خرید نصف قیمت در فروشگاه
  • دعوت نامه ها و بلیط های پیش فروش ، روزهای قرار با مشتری ، راه اندازی محصول و غیره.
  • راه اندازی وب سایت جدید
  • پیشنهادات ویژه فقط برای مدت محدود
  • مسابقات

 

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد پنل پیامکی در بورس

مزایای پیامک تبلیغاتی

پیام های تبلیغاتی یک راه فوق العاده برای ارتقاء مشاغل ، اطلاع مشتریان از تخفیف ها ، فروش و پیشنهادات ویژه ای است که ممکن است برای آنها برخی جالب باشد. مزایای پیامک تبلیغاتی انبوه شامل موارد زیر است:

  • مقرون به صرفه است
  • کمپین های بازاریابی را تقویت می کند
  • افزایش آگاهی از برند
  • وفاداری و مشارکت مشتریان را تشویق می کند
  • ارتباطات مشتریان را بهبود می بخشد

نحوه انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه تبلیغاتی

هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی ، عوامل متعددی را باید در نظر گرفت. نکات زیر به شما کمک می کند تا ارائه دهنده این خدمات را شناسایی و ارزیابی کنید.

انقضای پیام

اطمینان حاصل کنید که پیام هایی که خریداری می کنید منقضی نشده اند و پس از خرید پیامک ، تا زمان ارسال در حساب شما باقی می مانند.

پشتیبانی

مهمترین عاملی که در انتخاب نقش دارد، پشتیبانی خوب و منظم است. این امر به شما کمک می کند تا در مواقعی که احتیاج به کمک دارید سریعا به جواب برسید و مشکل خود را حل کنید.

قابلیت اطمینان و امنیت پیام کوتاه

اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده پیامک تبلیغاتی که قصد استفاده از آن را دارید ، یک سرویس امن و قابل اعتماد با دسترسی آسان به درگاه مشتری همراه با خدمات مشتری است.

اتوماسیون پیامکی

داشتن توانایی ادغام با سایر وب سایت ها و نرم افزارهای تجاری به شما کمک می کند تا درخواست های پیامکی را برای نرم افزار خود تعریف کنید تا به صورت خودکار در سیستم پیامک ارسال شود.  پیامک های خودکار به تضمین زمان ، ارتباطات و شخصی سازی کمک می کنند.

سادگی رابط کاربری

مطمئن شوید که رابط کاربری شرکتی که انتخاب می کنید به وضوح طراحی شده و استفاده از آن آسان است. یک پورتال پیام کوتاه نحوه مدیریت پیام ها و مخاطبین شما ، مشاهده گزارش ها و اختصاص دادن به کاربران را ساده می کند.

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی و گردشگری

نحوه نوشتن پیامک تبلیغاتی

  1. پیام و هدف را شخصی کنید
  2. حرفه ای باشید
  3. دقیق باشید
  4. پیام کوتاه را خوانا بنویسید
  5. CTA را در متن خود بگنجانید

بازاریابان برای بهبود پیامک های تبلیغاتی خود باید متنی فریبنده بنویسند. با توجه به این نکته ، در زیر نکاتی برای ایجاد پیام های جذاب برای مشتریان آمده است.

پیام و هدف را شخصی کنید

شخصی سازی  پیام راهی مطمئن برای ایجاد یک پیامک تبلیغاتی عالی است. مشاغل باید پیام های خود را با در نظر گرفتن مشخصات جمعیتی مخاطبان خود ، به عنوان مثال ، سن ، جنسیت ، شغل و غیره تهیه کنند. همچنین ، نوشتن پیام هایی که در معیارهای مختلف بازاریابی نقش دارند بسیار مهم است. به این ترتیب ، یک شرکت می تواند پیام های هدفمندی را ارسال کند و بیشتر گیرندگان را جذب کند.

حرفه ای باشید

هنگام برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیامک تبلیغاتی ، از الفاظ عامیانه، توهین آمیز، قومیتی، اختصارات و شکلک ها خودداری کنید. به غیر از این ، در اینجا نکات دیگری برای ایجاد پیام های جذاب در عین حرفه ای بودن وجود دارد:

  • طوری رفتار نکنید که انگار با یک روبات صحبت می کنید.
  • از زبانی استفاده کنید که با هویت و سبک برند شما سازگار باشد.
  • فقط در صورتی از شکلک استفاده کنید که ارزش قابل توجهی به پیام اضافه کند.
  • از افراط در به کار بردن علامت سوال یا تعجب خودداری کنید.

دقیق باشید

بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که پیامک های تبلیغاتی آنها پیام مورد نظر را به راحتی و با جزئیات منتقل می کند. به عنوان مثال ، اگر یک مارک فروش را تبلیغ می کنید ، پیامک باید بگوید که فروش از کی شروع می شود و چه زمانی به پایان می رسد. علاوه بر این ، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که چه اقلامی در فروش هستند.  “لذت بردن از تخفیف ها” می تواند بسیار گمراه کننده باشد. در عوض ، می توانید بگویید ، “از 15 درصد تخفیف برای کفش های کودک استفاده کنید.” هرچه اطلاعات دقیق تر باشد ، بهتر است.

پیام کوتاه را خوانا بنویسید

هنگام نوشتن پیامک تبلیغاتی ، بهتر است پیامهای کوتاهی بنویسید که بلافاصله به نقطه اصلی برسند. بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که پیام خود را با 160 کاراکتر مجاز برای پیامک ارسال می کنند. دستیابی به این امر می تواند بسیار مشکل باشد ، بنابراین در اینجا نکاتی برای کمک به شما آمده است:

  • هدف اصلی پیام را مشخص کنید.  آیا هدف این پیام یادآوری یک قرار ملاقات است یا یک دعوت نامه ؟
  • نکاتی را که می خواهید به آنها برسید تعیین کنید. اگر می خواهید مشتری درباره خدمات یا محصولی که ارائه می دهید بیشتر بیاموزد ، به جای آنکه بخواهید آن را با جزئیات توضیح دهید ، یک لینک آموزشی ارائه دهید.

CTA را در متن خود بگنجانید

نوشتن یک پیام عالی به تنهایی کار خاصی نخواهد کرد. تزریق CTA  در متن ، مشتری را قادر می سازد از فرصتی که ارائه شده است استفاده کند. CTA یک روش نوین در بازایابی دیجیتال است که مشتری یا مخاطب را به انجام کاری فرا می خواند. به عنوان مثال  “با کلیک بر روی لینک زیر به دنیای تخفیفات ما وارد شوید” این جمله یک CTA است که کاربر را به کلیک بر روی لینک و ورود به سایت شما فراخوانی می کند. اطمینان حاصل کنید که CTA شما چشم نواز و واضح است.

 

این مقاله را هم بخوانید : آنچه باید در مورد بازاریابی پیامکی مشاورین املاک بدانید

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.