اخبار و اطلاعیه ها

جدیدترین اطلاعیه و اخبار داخلی شرکت را از این قسمت میتوانید دنبال کنید.


معرفی خطوط اختصاصی شناسنامه‌دار با سر شماره‌ی 500021

میزبان پایتخت ایرانیان (میزبان پیامک) به عنوان یکی از فرآهم کنندگان خطوط اختصاصی پیامکی از طرف شرکت همراه اول، اقدام به ارائه‌ی این خطوط به صورت نامحدود و با ویژگی‌های منحصر به‌فرد نموده است. خریداران خطوط اختصاصی پیامکی می‌توانند به دلخواه شماره‌ای را با سر شماره‌ی 500021 و تا 14 رقم انتخاب نمایند. ویژگی اصلی شماره‌های ارائه شده در سر‌شماره‌ی 500021 سرقفلی یا شناسنامه‌ی این شماره‌ها است، که به صورت رسمی به نام خریدار ثبت می‌گردد. خریدار می‌تواند به کمک این شماره‌ی اختصاصی، از سایر سرویس‌های ارائه شده بر روی خطوط پیامکی، با اعتبار و رسمیت بالاتری، استفاده نماید.

از آنجا که یکی از مشکلات فراگیر در زمینه خطوط پیامکی، نداشتن سند شناسایی و مالکیت نسبی بوده است. این شماره‌ها و خطوط پیامکی، مانند آدرس اینترنتی و آدرس محل کار دارای اعتبار و سرقفلی هستند، در طرح جدید همراه اول بر روی خطوط 500021 شرایطی فراهم شده تا دارنده هر شماره پیامکی بتواند یک سند الکترونیک قابل استناد و ارائه داشته و در دوره‌ی زمانی تا تمدید خط بتواند از آن استفاده نماید، بدیهی است با تمدید خط، این سند

مالکیت همچنان به نام خریدار باقی خواهد ماند. علاوه‌بر این شماره‌های اختصاصی قابلیت واگذاری به غیر را دارا می‌باشند.

خریداران این خطوط تحت پشتیبانی حقوقی همراه‌اول قرار داشته و جزء مالکان معتبر و دارای شناسه‌ی هویت در سیستم همراه اول محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های اصلی خطوط شناسنامه‌دار با سر شماره‌ی 500021 به طور کلی عبارتند از:

  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک جنسیت و رده سنی

مدیران سایت های ارسال پیامک می توانند به وسیله وب سرویس های ارائه شده توسط میزبان پایتخت ایرانیان زمینه ارسال هدفمند به تمامی موبایل های کشور بر اساس تفکیک جنسیت، رده سنی، دائمی یا اعتباری و پیش شماره را برای کاربران خود فراهم آورند.

  • بهره برداری از مشاوره مستمر

مشاوره و پشتسبانی کارشناسان میزبان پایتخت ایرانیان (میزبان پیامک) همواره آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان محترم خواهد بود.

  • قابلیت فروش و واگذاری مجدد
  • اتصال به پنل قدرتمند ارسال پیامک

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد خطوط پیامکی، استفاده از پنل قدرتمند و هوشمند میزبان پایتخت ایرانیان است، این پنل ابزاری قدرتمند برای مدیریت پیام‌های ارسالی و دریافتی و در کنار آن استفاده از سرویس‌ها

و ابزار‌های کاربردی چون زمانبندی، ارسال ایمیل، پاسخگویی خودکار، ارسال هدفمند و بسیاری امکانات دیگر است. برای آشنایی بیشتر می‌توانید در به سایت فروش خطوط اختصاصی پیامک، مراجعه نمایید.

  • امکان ایجاد سرقفلی معتبر پیامکی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.