انتخابات شورای شهر 1400

روش های نوین تبلیغات، جایگزین روش های سنتی

اگر قصد شرکت در انتخابات شورای شهر را دارید ، حتما باید این نکته را بدانید که تبلیغات اصولی و جدید می تواند شانس موفقیت شما را تا چندین برابر افزایش دهد. درست است که روش های سنتی می توانند در برخی از موارد راهگشا باشند، اما امروزه با روی کار آمدن روش های نوین در تبلیغات، افراد کمتری از روش های سنتی استفاده می کنند. با پیشرفت دنیای تکنولوژی بسیاری از روش های قدیمی کاربرد خود را از دست داده اند. تغییرات زندگی بشر روز بروز بیشتر شده و انسان موفق کسی است که خود را با این جریان همراه کند.

یکی از این روش های نوین، ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی  میزبان اس ام اس در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ است.

چگونه برای انتخابات آماده شویمچگونه برای انتخابات آماده شویم؟

  • برنامه ریزی کنید

کوچکترین کارها با برنامه ریزی صحیح به بهترین ها تبدیل خواهند شد. برای اینکه درصد پیروزیتان در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ بالا برود در اولین قدم باید استراتژی صحیحی داشته باشید و مبتنی بر آن حرکت کنید .

  • زمان را از دست ندهید

همانطور که میدانید انتخابات شورای شهر در تاریخ  28 خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. بنابراین سعی کنید از روزهایی که برایتان باقی مانده نهایت استفاده را ببرید و برای هر یک روز آن برنامه ریزی منسجمی داشته باشید.

  • هزینه ها را مدیریت کنید

تجربه ثابت کرده است کاندیداهای انتخابات تا لحظه آخر دست از تلاش برای تبلیغات برنمیدارند. بنابراین هزینه ها را طوری مدیریت کنید که برای روزهای آخر پول کم نیاورید.  از روش های کم هزینه ولی پربازده تبلیغات پیامکی است.

  • شناسایی رقبا

باید این را بدانید که رقبای شما در انتخابات شورای شهر هیچوقت بیکار نمی نشینند. سعی کنید لحظه به لحظه آنها را آنالیز کنید و همیشه یک قدم از رقیب جلوتر باشید. با تحقیق و بررسی در خصوص استراتژی رقبا و نتیجه گیری درست می توانید بهترین روش ها را برای تبلیغات انتخاب کنید.

  • مخاطبین خود را شناسایی کنید

جامعه هدف باید از ابتدای مسیر مشخص باشد. بیشتر می خواهید چه قشری از افراد جامعه را تحت تاثیر خود  قرار دهید؟ جوانان، افراد میانسال، مناطق بالای شهر، پایین شهر،

  • با روش های تبلیغاتی خود را به مردم معرفی کنید

بسیاری از مردم به کسی رای می دهند که حداقل یک بار نام او را شنیده باشند. یک شعار انتخاباتی کوتاه و مبتکرانه نیز در این مسیر به شما کمک شایانی خواهد کرد. برای اینکه بتوانید خود را به صورت  کامل و جامع به مردم معرفی کنید باید از بهترین روش ها استفاده کنید.

روش های نوین تبلیغاتروش های نوین تبلیغات در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰

امروزه دیگر روش های سنتی برای جامعه ای که هر لحظه رو به پیشرفت است پاسخگو نمی باشد. روش های سنتی کم کم جای خود را به روش های نوین تبلیغات می دهند. روش های سنتی از دیرباز مورد استفاده قرار میگرفتند. دیدار حضوری با مردم، شرکت در مراسمات، پخش بروشور و بنر و پخش غذا و سبد کالا از روش های قدیمی تبلیغات انتخابات شورای شهر هستند.

اما در روزهای کرونایی ممکن است بسیاری از این روش ها قابلیت خود را از دست داده باشند. امسال ستادهای انتخاباتی مانند سالهای گذشته آن شور و حرارت را نخواهند داشت. پروتکل های بهداشتی اجازه جمع شدن تعداد زیادی از مردم را در یک مکان نمی دهند. امروزه با شیوع کرونا تنها وسیله ای که مردم هر روز و هر لحظه در دست دارند همین گوشی های تلفن همراه است. اگر بدانید که چگونه از آن به صورت اصولی برای معرفی خود استفاده کنید تا ۹۰ درصد راه را رفته اید.

  • فضای مجازی

نقش فضای مجازی را در انتخابات شورای شهر نباید دست کم گرفت. اما فعالیت در فضای مجازی به تنهایی کافی نیست. این کاملا درست است که شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر ، فیسبوک و اینستاگرام فعالیت های بسیاری در فضای مجازی دارند اما بر خلاف تصور عام، کاربران این شبکه های اجتماعی تنها ۳۰ درصد از مردم جامعه هستند. با این حال شما می توانید با طراحی محتواهای مبتکرانه و معنادار در صفحات مجازی ، آنها را انتشار دهید. اگر محتوایی که منتشر می کنید جذاب و مورد پسند باشد، حتی تا خارج از فضای مجازی نیز دست به دست خواهد چرخید.

  • اینترنت

با راه اندازی یک وبسایت اینترنتی می توانید اهداف و برنامه های آینده خود را به مردم ارائه دهید. این روش یکی از روش های مفید و راهبردی در بین روش های نوین می باشد . اما علاوه بر اینکه هزینه های بسیاری را برای راه اندازی سایت و پشتیبانی آن باید پرداخت کنید، نیازمند این هستید که آدرس وبسایت خود را به افراد اعلام کنید تا برای آشنایی با شما به آن مراجعه نمایند.

  • تبلیغات تلویزیون و رادیو

این روش نیز از روش های نوین انتخابات می باشد و طیف گسترده تری از مردم شما را خواهند دید . در عین تاثیر پذیری و بازدهی بالا متاسفانه بسیاری از کاندیداها توان پرداخت هزینه های بسیار بالای تبلیغات در تلویزیون یا رادیو را ندارند.

  • تبلیغات پیامکی

طی سال های اخیر ارسال پیامک به دلیل  هزینه های مقرون به صرفه، نتیجه گیری بسیار خوب ، در دسترس بودن ۹۳ درصد مخاطبین ، و امکان انتخاب پیام گیرندگان، محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده است. بنا به نظر بسیاری از کاربران، این روش ، روشی نوین و کاربردی برای پیروزی در انتخابات است.

شما از این روش می توانید به عنوان تکمیل کننده سایر روش ها استفاده نمائید. به عنوان مثال برای معرفی آدرس صفحات مجازی ، آدرس وبسایت، تاریخ و ساعت پخش تیزر تلویزیونی، آدرس ستاد انتخاباتی، محل برگزاری سخنرانی ها، محل دریافت هدایا و … می توانید با ارسال یک پیامک کوتاه افراد را در جریان بگذارید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که کاندیداهای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.