اخبار و اطلاعیه

جدیدترین اطلاعیه و اخبار داخلی شرکت را از این قسمت میتوانید دنبال کنید.


جلسه همفکری ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ بیستم با صنف فناوری اطلاعات عصر دیروز برگزار شد و در نهایت، صنف که به شدت از انحصارگرایی و زورگویی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گله مند بود، رای به مذاکره برای به تعویق انداختن نمایشگاه الکامپ داد.
فناوران- در جلسه هم فکری برای برگزاری الکامپ که دیروز با حضور نزدیک به 300 نفر از اعضای صنف فناوری اطلاعات برگزار شد، پس از گزارش کاظم آیت اللهی، رییس نصر کشور و ناصرعلی سعادت رییس نصر تهران درباره اقدامات و مذاکرات انجام شده با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، نمایندگان شرکت‌ها به اظهار نظر پرداختند که این اظهارنظرها، گاه به دلیل اعتراض شرکت‌ها به شیوه عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و برخی مجریان پیشین الکامپ، قدری تند می‌شد. حاضران به مواردی همچون نبود شفافیت در قیمت گذاری غرفه‌ها، شیوه تعیین متراژ ارزی، فرصت اندک برای برگزاری نمایشگاه، نامناسب بودن ساعت برپایی نمایشگاه و همچنین نبود یک روز تعطیل در روزهای برپایی الکامپ اعتراض داشتند. به عقیده حاضران در این جلسه، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به دلیل موقعیت انحصاری خود، خواسته‌های غیر منطقی اش را به صنف تحمیل می‌کند.در پایان جلسه نیز جمع بندی نظرات حاضران انجام و مقرر شد مجری تمام توان خود را برای به تعویق انداختن زمان نمایشگاه حداقل به مدت یک ماه به کار ببندد و در این مدت بر سر سایر موارد مطروحه با شرکت نمایشگاه‌ها به مذاکره بپردازد.مشروح گزارش این جلسه هم اندیشی را فردا در فناوران بخوانید.
در نشست هم‌اندیشی الکامپ که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از صاحب‌نظران و متقاضیان شرکت در نمایشگاه الکامپ بیستم برگزار شد، بر ضرورت برگزاری شفاف و باکیفیت نمایشگاه تاکید شد. در راستای تحقق این امر صنف پیشنهاد داد که برگزاری نمایشگاه حداقل یک ماه به تعویق بیافتد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در ابتدای این جلسه کاظم آیت اللهی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ضمن تشکر از آقایان جهانگرد و افخمی و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، گزارشی از روند صدور مجوز و همچنین اقداماتی که ستاد اجرایی الکامپ بیستم تاکنون انجام داده ارائه داد.

وی با بیان اینکه از دیرباز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مطلوبیت کیفی برگزاری نمایشگاه الکامپ را خواستار بوده و هست، عنوان کرد: باید این نمایشگاه به گونه‌ای که درخور شان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات است برگزار شود.
آیت اللهی با اشاره به اینکه از زمان صدور مجور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکنون درخصوص مباحثی از جمله چند نرخی بودن در حال رایزنی با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها بوده است، گفت: همه این تلاش‌ها در راستای شفافیت در برگزاری نمایشگاه است، به همین دلیل سازمان نصر کشور که به دنبال شفافیت در برگزاری نمایشگاه الکامپ است، تا حصول نتیجه که به طور حتم مورد وثوق تمامی اعضای صنف است، تمام تلاش خود را خواهد کرد.
ناصرعلی سعادت، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، نیز با اشاره به اقداماتی که تاکنون توسط ستاد اجرایی نمایشگاه صورت گرفته عنوان کرد: ما بر خواسته‌های صنفی خود از جمله افزایش ساعت بازدید و گنجاندن روز جمعه به روزهای برگزاری نمایشگاه در جلسات پافشاری کرده‌ایم و امیدواریم که با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به توافق نهایی برسیم تا این نمایشگاه را در شان صنف برگزار کنیم.
امیر حسین سعیدی نایینی، رییس شورای برگزاری الکامپ، که ریاست این نشست را برعهده داشت، ضمن اشاره به اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان نماینده صنف به دنبال احقاق حقوق شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه الکامپ است، مشکلات موجود جهت برگزاری الکامپ و همچنین راهکارهای مورد نظر را مطرح کرد تا با هم‌اندیشی با شرکت‌کنندگان در این نشست، الکامپ بیستم به طور مطلوب برگزار شود.
در پایان این نشست که حدود سه ساعت به طول انجامید، بر ضرورت برگزاری شفاف و با کیفیت و همچنین تنظیم قراردادی که کیفیت برگزاری نمایشگاه را تضمین کند تاکید شد و برای تحقق این امر صنف خواستار حداقل فرصت یک ماهه شد. متقاضیان شرکت در بیستمین نمایشگاه الکامپ از نمایندگان خود در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درخواست کردند که این موضوعات را تا کسب نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

گزارش تصویری نشست بزرگ هم اندیشی صنف درخصوص الکامپ بیستم

اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای خواستار برگزاری شفاف و باکیفیت بیستمین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نصر شدند.
منبع خبر :

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.