چهارشنبه, 29 شهریور 1396

آخرین اخبار و اطلاعیه های شرکت

ممنوعیت-تبلیغات-انتخاباتی

ممنوعیت تبلیغات...

  باسلام به اطلاع میرساند به علت ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک از ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 27 اردیبهشت لغایت 8 صبح روز شنبه 30 اردیبهشت امکان... - 1396/02/26
ارسال-پیامک-انبوه-انتخاباتی-1396

ارسال پیامک انبوه...

با سلام و احترام   قابل توجه مسئولین ستاد انتخاباتی و کلیه نمایندگان و کاربران میزبان پیامکــــ   با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ، تعرفه ویژه... - 1396/02/02
تعرفه-ارسال-پیامک

تعرفه ارسال...

با سلام و احترام قابل توجه مسئولین ستاد انتخاباتی و کلیه نمایندگان و کاربران میزبان پیامکــــ با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ، تعرفه ویژه ارسال... - 1396/02/02
تعرفه-پیامک-ویژه-انتخابات

تعرفه پیامک ویژه...

با سلام و احترام قابل توجه مسئولین ستاد انتخاباتی و کلیه نمایندگان و کاربران میزبان پیامکــــ با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ، تعرفه ویژه ارسال... - 1396/01/29
شرایط-و-نحوه-خدماتی-نمودن-خطوط-50004

شرایط و نحوه خدماتی نمودن خطوط...

خطوط 50004: تعهدنامه در برگ A4 با مهر و امضا، فرم مربوطه به همراه 20.000.000 تومان سفته + (مدارک کامل شرکتی) ارائه نامه در سربرگ که شامل اطلاعات زیر... - 1395/06/07
پیامک-صوتی

پیامک صوتی

میزبان پیامک این امکان را برای شما فراهم کرده که صدای خودتونو به گوش مخاطباتون برسونیدسامانه ارسال پیامک صوتی چیست؟ سامانه ارسال پیامک یکی از جدیدترین و... - 1395/04/22

سامانه پیام کوتاه + سامانه پیامک صوتی ::

 سامانه پیام کوتاه ( میزبان پیامک )

راه کارهای پیام کوتاه =دفاتر هواپیمائی

هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.