پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی در تجارت دارد


پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه یک کانال بازاریابی بسیار مفید و موثر است که می تواند موفقیت واقعی را در دنیای دیجیتال امروز به همراه داشته باشد. همانطور که می دانید ، تلفن های همراه بر دنیای دیجیتال ما حاکم هستند ، بنابراین بازاریابی متمرکز بر تلفن همراه از طریق ارسال پیامک های انبوه، می تواند نقطه شروع خوبی برای رونق در کسب و کار باشد. بازاریابی از طریق تلفن همراه برای هر شغلی که می خواهد برتری خود را نسبت به سایر رقبا حفظ کند ، یک ضرورت اساسی است.

پیامک انبوه روابط را با مشتری بهبود می بخشد

این نوع از بازاریابی ، ارتباط با مشتری را بهبود می بخشد. چرا؟ از آنجا که سریع و مقرون به صرفه است . اطلاعات به موقع و مهمی را منتقل می کند که مشتریان زیادی از آن استقبال می کنند.

پیامک انبوه یک سرویس است که اجازه می دهد اطلاعات کسب و کار شما به تعداد زیادی از تلفن های همراه از قشرهای مختلف ارسال شود. به زبان ساده: سامانه خدمات ارسال پیام انبوه شما را قادر می سازد تا همزمان به تعداد زیادی از گیرندگان پیامک بفرستید. در صورت استفاده هوشمندانه از آن ، این خدمات می تواند فرصتی عالی  برای رونق کسب و کار شما باشد.

این سرویس هدفمند در کمک به کارآفرینان نیز بسیار مفید است و شرکت های کوچک و متوسط  بسیاری ​​با استفاده از آن به موفقیت های خوبی دست یافتند. پیامک انبوه کاربران خود را قادر می سازد پیام های متنی را حتی در سطح های ملی و بین المللی ارسال کنند.

بیشترین کاربرد ارسال پیامک انبوه در موارد زیر است:

  • تبلیغات پیامکی انبوه
  • ارسال اطلاعیه
  • هشدارها
  • یادآوری ها
  • تأیید رمز عبور
  • اطلاعات محصول
  • اخبار
  • خبرنامه های پیامکی
  • سرگرمی (مسابقات)
  • انواع پیام های متنی مختلف

سامانه پیامک انبوه

چه کسانی بیشتر از سامانه پیامک انبوه استفاده می کنند؟

  • فروشگاه ها
  • شرکت ها
  • بانک ها
  • رسانه ها
  • خطوط هواپیمایی
  • آژانس های مسافرتی
  • ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و آرایشی
  • وب سایت های بزرگ
  • خرده فروشان و غیره

چرا این افراد از سرویس پیامک انبوه استفاده می کنند؟

به دلیل اینکه تعداد زیادی کاربر و مشتری دارند که باید بلافاصله با گرفتن اطلاعات خاصی به آنها دسترسی پیدا کنند. همه این مشاغل به روشی کارآمد برای رساندن پیام به مخاطبان خود نیاز دارند. اما پیام رسانی انبوه فقط به شرکت های بزرگ محدود نمی شود. شرکت های کوچک نیز می توانند و باید از این خدمات استفاده کنند.

اگرچه بازاریابی از طریق ایمیل یکی از کارآمدترین راه ها برای دسترسی به افراد در نظر گرفته می شود ، اما واقعیت این است که فقط درصد کمی از ایمیل ها توسط افراد خوانده می شوند. همین خطر در مورد بازاریابی پیامکی نیز وجود دارد زیرا این احتمال وجود دارد که مخاطب دریافت پیامک های تبلیغاتی را در تنظیمات تلفن همراه خود مسدود کرده باشد. اما میزبان پیامک برای این مشکل هم راهکاری دارد. شما می توانید از خطوط خدماتی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خطوط خدماتی کلیک کنید.

اما به هر حال این واقعیت که 98٪ پیامک ها توسط افراد باز و خوانده می شوند ، ثابت می کند که اگر بخواهید مخاطبین  را درگیر کنید و در برنامه روزانه آنها قرار بگیرید. بهترین نوع ارتباط پیامک انبوه است.

شما باید ارسال پیامک را به عنوان یک پیشنهاد شغلی در نظر بگیرید که می تواند فروش و درآمد را افزایش دهد. و به شما این قدرت را می دهد تا مهمترین اطلاعات یا خدمات مورد نظر خود را به دست مشتری برسانید.

پیام رسان انبوه یک بستر مناسب برای بازاریابی تلفن همراه است که نه تنها می تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید. بلکه افراد نام تجاری شما را همیشه به خاطر می سپارند و به آن پایبند می مانند.

چه کسانی می توانند از خدمات پیام کوتاه انبوه برای کسب مزیت رقابتی و بهبود رضایت مشتری  استفاده کنند؟ 

مدارس خصوصی یا دولتی می توانند از این نوع پیام رسان برای ارسال اطلاعات به والدین و معلمان استفاده کنند. هتل ها و رستوران ها همچنین می توانند برای ارسال پیشنهادات یا دعوت نامه های ویژه از آن  استفاده نمایند. ناشران ، تئاترها ، سینماها ، گالری ها همه کاندیداهای خوبی برای استفاده از خدمات پیام کوتاه انبوه هستند. آنها می توانند برای اعلام کتاب های جدید یا دعوت مردم به نمایشگاه های برتر و برنامه های خود از این فرصت استفاده نمایند.

در چه مواردی تجارت شما می تواند از پیام کوتاه انبوه استفاده کند؟

در اینجا چند مثال و ایده در مورد چگونگی استفاده از پیام کوتاه انبوه برای افزایش تعامل شما با مشتریان آورده شده است.

  1. ارسال یادآوری

مشتریان پر مشغله امروزی همیشه در حال جابجایی هستند و به اطلاعات سریع و قابل اعتمادی از مشاغل و خدماتی که با آنها تعامل دارند نیاز دارند. ارسال یادآوری می تواند به شما در بهبود درک مشتری از تجارت شما کمک کند.

  1. بازاریابی پیامکی فروش را افزایش می دهد

محصولات و خدمات جدید را مستقیماً از طریق پیام کوتاه به بازار عرضه کنید و نرخ خرید را افزایش دهید.

  1. مشتریان را به روز نگه دارید

مشتریان وفادار خود را در جریان همه کارها قرار دهید و به آنها اهمیت بدهید.

  1. اگر مشکلی وجود دارد که مشتری باید از آن آگاه باشد ، هشدار ارسال کنید

در صورت بروز مشکلاتی که می تواند تأثیر مستقیم بر روی مشتری داشته باشد ، می توانید سریعاً آنها را مطلع کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. مخاطبین از چنین اطلاعاتی قدردانی خواهند کرد زیرا برایشان بسیار مفید است.

انواع روش های ارسال پیامک انبوه

در اینجا می توانید انواع روش هایی را که به وسیله آن می توانید ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه خود آغاز کنید را مشاهده نمایید.

ارسال پیام کوتاه منطقه ای و پستی

ارسال پیام کوتاه به بلک لیست

ارسال پیام کوتاه به صورت تکی یا گروهی

ارسال پیام کوتاه از طریق دکل مخابراتی(BTS)

ارسال پیامک متناظر و هوشمند

ارسال پیام کوتاه به اصناف و مشاغل

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که کلیه مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.