تبلیغات تعمیرگاه خودرو 1

اگر در یک تعمیرگاه اتومبیل یا مکانیکی کار می کنید ، می دانید که نمی توانید فقط بنشینید و منتظر ورود مشتریان باشید. شما باید دائماً در تلاش باشید تا مشتریان جدید را به تعمیرگاه خود جلب کرده و مشتریان فعلی را برای مراجعه مجدد دعوت کنید. شما به استراتژی های تبلیغات تعمیرگاه خودرو نیاز دارید که مشتریان را به طور مداوم به سمت کسب و کار شما سوق دهد.

خوشبختانه ، تدوین برنامه بازاریابی برای مکانیکی یا تعمیرگاه خودرو چندان دشوار نیست.

یکی از این برنامه ها تبلیغات پیامکی است. تنها با چند رویکرد از بازاریابی پیامکی هدفمند ، می توانید کسب و کار خود را تقویت کرده و مشتریان جدیدی را جذب کنید. در این مقاله از سایت میزبان پیامک لیستی از استراتژی های بازاریابی موثر پیامکی برای تعمیرات خودرو وجود دارد که می توانید به برنامه خود اضافه کنید و از آنها برای فروش بیشتر در حال حاضر و آینده استفاده کنید.

 با تعمیرگاه اتومبیل خود ارتباط اجتماعی برقرار کنید

برای برخی افراد ، ماشین ها شبیه نوزادان یا حیوانات خانگی شان هستند. مالکان اتومبیل در مورد اینکه چه کسی خودروشان را تعمیر می کند حساسیت خاصی دارند. این موضوع به صورت تعداد زیادی سوال ، پیگیری مشخصات و نیازهای عمومی از طرف مشتری، خود را نشان می دهد. به منظور پیشگیری از این نیازها ، شما باید خود را با تبلیغات تعمیرگاه خودرو به عنوان یک متخصص در این صنعت معرفی کنید که مردم برای پاسخ به نیاز خود به شما مراجعه کنند. یک راه عالی برای رسیدن به این وضعیت ، پر کردن رسانه های اجتماعی از محتواهای مفید ، عکس های قبل و بعد ، پرسش و پاسخ ، نظرات مشتری و هر چیز دیگری است که مشتریان به دنبال آن هستند.

پس از اینکه محتوا را در رسانه های اجتماعی قرار دادید، باید از طریق  ارسال پیامک انبوه مخاطبان بسیاری را به دیدن آن تشویق کنید. حتی اگر اینترنت در دسترس نباشد باز هم پیامک  به دست آنها می رسد.

مثال:

تعمیرگاه موسوی با بیش از 40 سال سابقه در تعمیر خودرو شما!

می توانید نظرات دیگر مشتریان را از طریق لینک زیر در اینستاگرام ما ببینید.

http:/Instagram.com/moosavitamirgah/sdfvb.php

 

 

این مقاله را هم بخوانید: راه کارهای پیام کوتاه = مخاطبین خودرو

 

 

تخفیفاتی را برای تعمیرات ارائه دهید

تبلیغات تعمیرگاه خودرو 3

در حالی که برخی از افراد خودروهای خود را ماه به ماه چک می کنند ، برخی دیگر سرویس ها و تعمیرات پیشگیرانه را غیر ضروری می دانند. یک راه عالی برای هدف قرار دادن این جمعیت ، ارسال کدهای تخفیف اختصاصی برای افرادی است که در پنل پیامک شما مشترک هستند. برای درگیر نگه داشتن مشتریان خود و تبلیغات تعمیرگاه خودرو، می توانید متن هایی با نکات مفید در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو یا نکات مهم ایمنی خودرو ارسال کنید.

مثال:

تخفیف استثنائی !

40 درصد تخفیف برای تعویض تسمه تایم در تعمیرگاه محمدی!

کد تخفیف: XHVCHD

 

 

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد پیام کوتاه در نمایندگی های فروش خودرو

 

 

ایجاد فرصت های وفاداری

به منظور افزایش تبلیغات دهان به دهان ، تبلیغات تعمیرگاه خودرو شما باید بر مشتریان موجود و همچنین مشتریان آینده نگر تمرکز کند. یکی از موثر ترین روش ها برای حفظ رضایت مشتری ، ایجاد برنامه وفاداری مشتریان است. بعضی اوقات پس از مراجعه به یک رستوران برگه ای به شما تحویل می دهند. و از شما می خواهند آن را نگه دارید . پس از اینکه تعداد برگه ها به 10 عدد رسید می توانید رایگان از خدمات رستوران بهره مند شوید. این یک نمونه از برنامه های وفاداری است که مشتری را به مراجعه بیشتر تشویق می کند.  با ارائه چنین برنامه هایی ، بازاریابی خود را حفظ کرده و مشتریان جدید را برای پیوستن به تعمیرگاه تشویق می کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از دارندگان خودرو هر شش ماه به خدمات منظم خودرو نیاز دارند ، تبلیغات تعمیرگاه مکانیکی با پیامک فرصتی مناسب برای ارائه مزایا است.

مثال:

مشتری گرامی!

ممنونیم که تعمیرگاه برادران کیوانلو را برای تعمیر خودرو خود انتخاب کردید. کد 25478 مخصوص مراجعه امروز شماست. در صورتیکه تعداد این کدها به 5 عدد برسد می توانید یک بار به صورت رایگان از خدمات سرویس کامل استفاده کنید.

یادآوری قرارهای خدمات را از طریق پیامک

ملاقات های از دست رفته می تواند به معنی درآمد از دست رفته باشد. ایمیل ها و تماس های تلفنی همیشه به موقع خوانده  و پاسخ داده نمی شوند . اما 90  درصد پیامک ها در عرض سه دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند . این امر پیام کوتاه را به وسیله ای مناسب برای یادآوری قرار ملاقات تبدیل می کند.

علاوه بر این ، پیام کوتاه محبوب ترین راه تبلیغات تعمیرگاه خودرو برای رسیدن به نوجوانان و جوانان است. آنها همیشه موبایل را همراه خود دارند. و دارای بیشترین میزان تصادفات رانندگی هستند . با ارسال متنی که تعمیرات دوره ای را یادآوری می کند ، جذابیت خود را برای جمعیت رانندگانی که نیاز به تعمیر دارند ، افزایش می دهید.

مثال:

جناب آقای طهماسب زاده عزیز!

3 روز دیگر نوبت تعویض روغن خودرو شماست. با مراجعه به تعمیرگاه شفق ار تخفیف 20 درصدی برخوردار شوید.

 

این مقاله را هم بخوانید: راه کارهای پیام کوتاه = صنعت خودروسازی

 

 

با مشاغل دیگر همکاری کنید

تبلیغات تعمیرگاه خودرو 2

وقتی صحبت از تبلیغات تعمیرگاه خودرو می شود ، یکی از بهترین استراتژی ها این است که برخی از اقدامات را تقویت کنید. مشارکت با مشاغلی که می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان موردنظر کمک کند ، راهی عالی برای بازاریابی تعمیرگاه های خودرو است. به عنوان مثال ، با یک کارواش نزدیک به تعمیرگاه ارتباط برقرار کنید. و برای ارائه یک کوپن رایگان شستشوی اتومبیل به ازای هر تعمیر ، معامله کنید. مشتریان شما از این مزایای اضافی قدردانی می کنند. در مقابل، کارواش هم مشتریان خود را به مغازه شما ارجاع می دهد. این یک معامله برد-برد است!

مثال:

تعمیرگاه خودروسازان به ازای تعمیر خودرو یه کوپن شست و شوی ماشین در کارواش سعادت رو به شما هدیه می ده. پس تا دیر نشده عجله کن!

 نظرات مثبت را برای تعمیرگاه خود جمع کنید

مشابه حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی ، اگر می خواهید مشتریان جدیدی جذب کنید ، تشویق نظرات مشتریان در سایت ها و زیر پست ها ضروری است. مطالعات نشان داده است که 84 درصد از مردم به نظر دوستان خود اعتماد دارند. وقتی شخصی جمله “تعمیرگاه های اتومبیل در نزدیک من” را جستجو می کند ، سایت های معروف به دلیل قدرت دامنه بالا از اولین سایت هایی هستند که ظاهر می شوند.اینکه کاربران نام شما را در این سایت های معروف به دیگران پیشنهاد دهند موفقیت بزرگیست.

یک راه عالی برای جلب نظرات یا بازخوردها برای تبلیغات تعمیرگاه خودرو این است که با یک پیامک پیوندی به سایت های بزرگ و معروف بفرستید . و از کاربران بخواهید زیر پست های آن نظر خود را در رابطه با خدمات شما بگویند.

مثال:

جناب آقای سالاری!

در صورت رضایت یا عدم رضایت از خدمات تعمیرگاه آزادخودرو نظر خود را با استفاده از لینک زیر با ما در میان بگذارید.

http:/digikala.com/tamirgahhayetehran/hgggvg.php

 

 

این مقاله را هم بخوانید: متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | ۵ ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

 

 

بازاریابی پیامکی تعمیرگاه خودرو خود را از همین امروز شروع کنید

تبلیغات تعمیرگاه خودرو در حال تغییر است و در بیشتر موارد به نفع شماست که با این تغییرات همراه شوید. تبلیغات سنتی بازاریابی این روزها طرفداران کمی دارد و می تواند برایتان گران تر تمام شود.

تلویزیون ، رادیو و روزنامه ها زمانی تنها فرصت های تبلیغاتی بودند . اما در دهه گذشته فرصت های بیشتری برای مشاغل ایجاد شده است تا مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنند. سامانه پیامکی مقرون بصرفه ترین این روش هاست.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان تعمیرگاه ها با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.