تبلیغات ابزار فروشی - تصویر شاخص

فروشندگان قطعات و ابزار فروشی ها تحت فشار فزاینده ای قرار دارند تا درآمد خود را افزایش داده و با استفاده از تبلیغات ابزار فروشی بتوانند با هم صنفان خود رقابت کنند.

یکی از روش هایی که این افراد برای حل چالش های پیش رو انتخاب می کنند ، تکنیک های نوآورانه بازاریابی مانند پیامک تبلیغاتی است.

روزهایی که ابزار فروشان می توانستند در تبلیغات سنتی مثل پخش تراکت، بنر تبلیغاتی ابزار فروشی و آگهی های رادیو و تلویزیون رونقی به کسب و کار خود بدهند ، سپری شده است.

امروزه مشتریان ما در میزبان پیامک به دنبال فناوری هستند و خدمات مورد نیاز خود را به راحتی در اختیار دارند . در مورد خرید یا تعمیر ابزارهای مورد نیاز ، مشتریانی که به تلفن های همراه خود چسبیده اند بیشتر با نمایندگی های فروش ابزار در ارتباط هستند.

تبلیغات ابزار فروشی با استفاده از پیامک های متنی راهی کارآمد و مقرون به صرفه برای دستیابی به مشتریان بالقوه ، ایجاد ترافیک در سایت و فروش بالا ، ساده سازی عملکرد خدمات به مشتریان و بهبود وفاداری مشتریان است.

بازاریابی پیامکی چه مزایایی در تبلیغات ابزار فروشی دارد؟

سامانه پیامکی برای ابزار فروشان راهی است جهت جذب مشتریان اولیه ، پرورش آنها برای تبدیل شدن به یک مشتری ثانویه ، ترغیب به خریدهای بعدی و در نهایت افزایش وفاداری مشتری.

در مواردی که نرخ باز شدن بازاریابی ایمیلی به طور متوسط ​​حدود 20 درصد کاهش یافته است ، بیش از 90 درصد پیام های متنی مشاهده و خوانده می شوند و میانگین بازدهی آنها برای هر متن بیش از 1 دلار است. بسیاری از ابزار فروش ها افزایش درآمد حاصل از کمپین های بازاریابی پیامکی خود را طی چند هفته یا چند ماه پس از راه اندازی مشاهده می کنند. به همین دلایل ، بازاریابی پیامکی ارزش خود را دارد.

 

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد پیام کوتاه در نمایندگی های فروش خودرو

 

برای ابزار فروشی پیامک انبوه بهتر است یا پیامک تجاری ؟

قبل از اینکه استراتژی بازاریابی پیامکی را برای تبلیغات ابزار فروشی خود راه اندازی کنید ، دانستن نکات زیر لازم است.

دو راه اصلی وجود دارد که ابزار فروشان برای بازاریابی پیامکی استفاده می کنند.

  1. پیامک انبوه: پیام های دسته جمعی که در صورت وجود امکانات شخصی سازی در سامانه، به لیست انتخابی می رسد.
  2. پیامک تجاری : ارتباط یک به یک با مشتری از طریق متنی که بسیار شخصی ، زمان بندی شده و با او مرتبط است.

اکثر مشاغل ابزار فروشی از هر دو گزینه استفاده می کنند ، یکی برای بازاریابی و ارسال پیام کوتاه انبوه و دیگری برای فروش یا انجام خدمات مشتری.

بهترین کاربردهای بازاریابی پیامکی برای ابزار فروشان

کاربردهای تبلیغات ابزار فروشی

 افزایش مشتریان وفادار

به مشتریان وفادار خود پیام دهید تا بدانند برای آنها اهمیت قائل هستید. برای انجام این کار ، مشتریان  vip را جداگانه در لیستی قراردهید و به آنها اطمینان دهید که تخفیف خوبی دریافت می کنند و اقلام به موقع به دستشان می رسد.

برای این نوع پیام ها در تبلیغات ابزار فروشی مهم است که از شخصی سازی استفاده کنید.  مطمئن شوید با استفاده از نام آنها به آنها پیام می دهید .

مثال: جناب آقای علی محمدی!

به دلیل خرید بالای 500 هزار تومان در ماه گذشته از فروشگاه ابزار فروشی کاوه جوایز و تخفیفات هیجان انگیزی در پروفایل کاربری شما قرار گرفته است. برای مشاهده از لینک زیر وارد شوید. http:/dbhdb.txt

 

این مقاله را هم بخوانید: پنل پیامک مبل فروشان

 

 پیامک کوپن و تخفیف

هیچ چیز به اندازه تخفیف نمی تواند مشتری را جذب کند. با استفاده از کدهای تخفیف ماهانه یا هفتگی مشتریان را به سمت وبسایت خود بکشانید . می توانید با ارائه کوپن های تخفیف او را به مغازه خود دعوت کنید. این کار به افزایش حس اعتماد آنها در تبلیغات ابزار فروشی کمک می کند.

مثال:

با ارائه کوپن تخفیف 30 درصدی پک کامل ابزار خودرو را از فروشگاه ابزار فروشی حسن آباد دریافت کنید.

به روز رسانی محصولات جدید

پیامک یک راه عالی برای یادآوری به مشتریان برای آمدن محصولات جدید است. حتماً از برندسازی در این پیام ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنید ، حس وفاداری ایجاد کنید و درنهایت به محض اینکه محصول جدیدتان وارد بازار شود ، درآمد خوبی کسب می کنید.

مثال:

معرفی محصول جدید فروشگاه ابزار فروشی اصفهان با عنوان دستکش ضد حریق

مشاهده در لینک زیر: http:/vnjdnj.txt

 

این مقاله را هم بخوانید: راه های افزایش فروش بیمه از طریق بازاریابی پیامکی

 

رسانه های اجتماعی خود را ایمن کنید.

ممکن است دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد باشند ، اما با تغییر الگوریتم ها، به راه بهتری برای صحبت با طرفداران و مدیریت مخاطبان خود نیاز دارید.

می توانید با استفاده از کد تخفیف ، افراد را به دنبال کردن شبکه های اجتماعی خود ترغیب کنید. و این دنبال کنندگان با  بیش از هر زمان دیگری خرید می کنند.

رسانه های اجتماعی مکان فوق العاده ای برای ایجاد مخاطب و تبلیغات ابزار فروشی است . اما در نهایت ، شما باید کنترل بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید. فیس بوک و اینستاگرام و هر بستر رسانه های اجتماعی! الگوریتم های آنها مرتب تغییر می کند و ممکن است هر لحظه شما را مجبور به پرداخت هزینه هایی کنند تا مخاطبان بتوانند صفحه  شما را ببینند. بازاریابی پیامکی می تواند نجات دهنده باشد.

مثال:

همونطور که میدونید الگوریتم جدید اینستاگرام بعضی از پست های صفحه ابزار فروشی حسن آباد رو به شما عزیزان نشون نمیده. برای مشاهده از طریق لینک زیر وارد شوید.

http:/Instagram.com/sjdbvhusdvuuh

تبلیغات ابزار فروشی - کاربردها

خدمات به مشتریان.

خدمات به مشتریان می تواند موارد مختلفی داشته باشد. از ارتباط مستقیم و پاسخگویی به سوالات گرفته تا اطلاعیه های مشتریانی که نیاز به کمک و راهنمایی دارند.

با سامانه پیامکی هر لحظه آنها را از تبلیغات ابزار فروشی  خود مطلع کنید و لبخند رضایت را بر لبان مشتری بنشانید. به یاد داشته باشید که یکی از اصول مشتری مداری خدمات قبل و پس از فروش است.

مثال:

برای ارتباط با مشاورین ما می توانید به صورت 24 ساعته در وبسایت ابزار فروشی حسن آباد به نشانی www.sasfg.com چت آنلاین داشته باشید.

 

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی فروش کابینت ها

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل ابزار فروشی با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.