انواع ارسال پیامک

ارسال پیامک تکی ، گروهی ، منطقه بندی ، دفترچه تلفن


توی مقاله قبلی راجع به پیام کوتاه تبلیغاتی برای مشاغل گفتم و میخام الان راجع به ارسال پیامک منطقه ای و کدپستی صحبت کنم. پیام کوتاه چه تاثیری توی تبلیغات داره؟ هم ارسالش آسونه و خیلی ارزون تر از بقیه تبلیغاته و هم موثرتر از هر روش دیگه ای به حساب میاد. یکی از قابلیت های این سامانه اینه که میتونی به هر منطقه دلخواهی که میخوای ، پیامک بفرستی. و همین قابلیت ها باعث محبوبیت این نوع از تبلیغات شده. دیگه تبلیغات با پخش تراکت به درد نمیخوره و جز ضرر چیزی برات نداره. بهتره از روش های تبلیغاتی بروزتری استفاده کنی.

تا حالا شده پیام کوتاه تبلیغاتی ای از فروشگاه های اطراف محل سکونتت دریافت کنی؟ به این فکر کردی که چی جوری این کار امکان پذیره؟ جواب سوالت پیش منه. تعجب نکن! صاحب اون فروشگاه با پنل ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق قابلیت ارسال منطقه ای ، از داخل نقشه ، محلی که فروشگاهش توی اون قرار گرفته رو انتخاب کرده و به ساکنان اون ناحیه ، پیامکشو ارسال کرده.

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی این قابلیت رو ایجاد کرده که بتونی پیامک انبوه رو به یه محدوده خاص یا با وارد کردن چهار یا پنج شماره اول کدپستی ، ارسال کنی. حتی با این قابلیت میتونی پیامک تبلیغاتیت رو به یه شهر یا استان ارسال کنی. برای ارسال پیامک منطقه ای با پنل ارسال پیامک ، کافیه اول استان رو انتخاب کنی بعد شهر و در آخر اون منطقه مورد نظر رو. حتی با کدپستی میتونی فقط به ساکنین یه خیابون ارسال کنی.

 

توی این مقاله شاید برات سوال پیش بیاد که ارسال منطقه ای چه فرقی با ارسال از طریق دکل مخابراتی داره.

تفاوت ارسال پیامک منطقه ای و ارسال از طریق دکل های مخابراتی:

فرق این قابلیت یعنی ارسال پیام کوتاه از طریق کدپستی و منطقه ای با BTS (دکل های مخابراتی) توی اینه که ارسال پیامک براساس کدپستی و منطقه ای فقط به افراد ساکن توی اون منطقه پیام میفرستی. ولی توی ارسال براساس BTS به افرادی که به طور موقت توی اون منطقه هستن پیام ارسال میکنی. فرض کن صاحب یه رستورانی و غذای جدیدی به منوی رستورانت اضافه کردی. تصمیم گرفتی پیامی به مردم ساکن در اون منطقه ارسال کنی. این کار از طریق ارسال پیامک براساس کدپستی و منطقه ای انجام میشه. ولی اگه بخوای به افرادی که در حال حاضر در اون منطقه هستن پیام بفرستی با از قابلیت ارسال با BTS پیامت رو ارسال کنی.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی منطقه ای یا کدپستی:

غذای لذیذ فقط چند قدم با تو فاصله داره!
*تحویل رایگان برای سفارش‌های بالای 60 هزار
رستوران آفاق
دریافت منو با ارسال عدد یک
(ارسال منطقه ای به میدان توحید)

**********

این شکلات در دهانتان آب می‌شود،
نه در دست شما.
فروشگاه شکلات نیلا
(ارسال به منطقه یوسف آباد)

**********

سرتان خلوت شده؟
ما آن را شلوغش می‌کنیم
برای دریافت خدمات کاشت مو
عدد ۱ را به این شماره … ارسال کنید.
(ارسال به منطقه سهروردی)

**********

فیزیکت چطوره؟
ما بهت قول می‌دیم نیوتون دوم بشی!
تدریس تضمینی
خصوصی و گروهی
ثبت نام از طریق ارسال عدد 5 به شماره …
( ارسال به استان تهران)

***********

 

کلام پایانی

دوست گلم ممنونم ازت که تا اینجا همراهم بودی. با قابلیت ارسال پیامک منطقه ای که توی پنل ارسال پیامکیه آشنا شدی و الان وقتشه برای پیشرفته کسب و کارت ، از این پنل استفاده کنی.

نظر و پیشنهادی داشتی ، حتما بهم بگو . منتظرم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.