دوشنبه, 20 آذر 1396

راه کارهای پیام کوتاه = آرایشگاه ها

ارائه پیشنهاد های ویژه در مورد خدمات جدید آرایشگاه یا مزون ها
ارسال پیامک اتوماتیک برای یادآوری وقت به مشتریان
ارسال هفتگی نکات آرایشی و بهداشتی (جهت حفظ مشتری مداری)
ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی آرایشگاه و خدمات بر اساس منطقه و محله , ارسال از طریق کد پستی و ارسال از دکل های مخابراتی
سرویس هوشمند و پیشرفته نوبت دهی پیامکی جهت وقت دهی به مشتریان
امکان برگزاری نظرسنجی از کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان
ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان سالن های زیبایی با ارسال پیامک
ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مناسبت ها (جهت حفظ مشتری مداری)
تبریک اتوماتیک تولد مراجعین آرایشگاه و ارائه تخفیف به آنها در روز تولدشان (جهت حفظ مشتری مداری)
ارائه پیشنهادات و تخفیفات ویژه به مراجعین و مشتریان
تنظیم منشی هوشمند و تحلیل گر پیامک جهت پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی
ارائه کد تخفیف به مشتری با ارسال عدد مشخص شده
اطلاع رسانی از خدمات جدید ارائه شده در آرایشگاه
دریافت نظرات، انتفادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه
افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان , کاهش هزینه های تماس با مشتریان
ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با آرایشگاه